دختر 10 ساله هنگام شنا در کانال آبیاری کشاورزی در گتوند، غرق شد.
کد خبر: ۸۲۳۹۸۹

به گزارش ایرنا، عصر پنجشنبه این دختر 10 ساله با دو برادر دیگر خود در حال شنا در کانال آبیاری روستای سله‌چین بودند که هر سه در کانال آبیاری گرفتار شدند اما با کمک اهالی محل، دو برادر وی که نوجوان بودند نجات یافتند اما دختر 10 ساله غرق شد و با گذشت یک روز از حادثه، تلاش امدادگران و غواصان برای کشف جسد این دختر خردسال همچنان ادامه دارد.

اسکانیا دوباره آتش گرفت

اتوبوس اسکانیا آتش گرفت و مسافران آن از مرگ نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حمیدی، رئیس پلیس راه کشور در این باره گفت: ساعت 23 و 30 دقیقه چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که با 27 مسافر از مشهد به سمت زاهدان در حرکت بود حوالی پاسگاه گناباد دچار نقص فنی شده و آتش گرفت. تیم گشتی پلیس راه پشت سر این اتوبوس بود و بلافاصله به راننده با بلندگو و آژیر اخطار داد که راننده نیز اتوبوس را متوقف و مسافران را پیاده کرد. اما هنگام تخلیه مسافران، در اتوبوس از کار افتاد و قفل شد. مسافران با چکش‌های داخل اتوبوس و تیم گشتی پلیس نیز با کپسول آتش‌نشانی شیشه‌های جانبی اتوبوس را شکستند و مسافران نجات پیدا کردند. در این حادثه دو نفر از مسافران اتوبوس به صورت سطحی دچار سوختگی شدند .

7 کشته در تصادف محور سراب – بستان‌آباد

برخورد دو دستگاه پیکان وانت و پراید در کیلومتر 15 جاده سراب ـ بستان‌آباد هفت کشته در پی داشت.

به گزارش جام‌جم تبریز، محمود اصلان پرویز، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سراب در این باره گفت: ساعت 6 و 20 دقیقه پنجشنبه تصادفی میان دو دستگاه پیکان وانت و پراید در کیلومتر 15 جاده سراب ـ بستان‌آباد رخ داد. با حضور امدادگران در محل حادثه معلوم شد پنج نفر از سرنشینان خودروی پراید و دو نفر از سرنشینان پیکان وانت در میان آتش جان خود را از دست داده‌اند. سرهنگ جواد ناموران، جانشین پلیس راه استان در این باره گفت: بررسی اولیه کارشناسان راهور نشان می‌دهد علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید بوده است. متاسفانه سرنشینان پراید یک خانواده پنج نفره بودند که دو کودک 7 و 12 ساله نیز در بین آنها بوده که همگی جان باختند. اجساد هر 7 قربانی حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرقت مرگبار از مرد طلافروش

پرونده قتل مرد طلافروش در مشهد با شناسایی و دستگیری مظنونان اصلی جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 13 چهارشنبه، قتل مردی در بلوار وکیل‌آباد مشهد به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران همراه قاضی جواد حسینی، بازپرس کشیک ویژه قتل مشهد در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد مقتول پشت فرمان خودروی پژو 206 خود با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است. کارگر افغان که شاهد این جنایت بود، در جریان تحقیقات گفت: دو مرد موتورسوار راه خودرو را مسدود و ابتدا از سمت راننده گلوله‌ای به پای راننده شلیک و بعد از سمت دیگر یک گلوله به سینه‌اش شلیک کردند. آنها سپس کیفی از قسمت عقب خودرو برداشته و از محل فرار کردند. ماموران در ادامه با بررسی پلاک خودرو، هویت مقتول را شناسایی کردند. قربانی جنایت صاحب یک کارگاه طلاسازی بوده و زمان قتل در حال رفتن به بازار رضا بود. قاتلان پس از کشتن مرد طلاساز،کیف حاوی چهار کیلو طلا را سرقت کرده بودند. تیم جنایی با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق به کشف سرنخ‌هایی از جنایت شده و یک فرد مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.

تحقیق از فرد مظنون برای شناسایی قاتلان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها