علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال پس از شنیدن سخنان تند کارلوس کی روش، اظهار کرد او با مجوز به مرخصی رفته و جایش روی نیمکت تیم ملی محفوظ است.
کد خبر: ۸۱۵۱۳۷
صحبت های جالب کفاشیان درباره مرخصی رفتن کی روش

کارلوس کی روش بازهم پس از تورنمنت رسمی یا غیررسمی، قهر کرد و راهی کشورش شد.
آمار دفعاتی که این مربی پرتغالی پس از بازگشت تیم ملی از یک کشور خارجی، از جدایی و پایان کارش گفته و خداحافظی کرده مشخص نیست، اما تقریبا بدون استثنا هربار که او همراه با تیم ملی به تهران بازگشته، از نبود امکانات یا مطیع نبودن مدیران و اهالی فوتبال گله کرده و از رفتنش سخن گفته است. اما هر بار و حتی پس از انتشار ده ها خبر درباره ارائه پیشنهادهای تیم های باشگاهی بزرگ اروپا و تیم های ملی کشورهای مختلف به کی روش، او پس از رسیدن به خواسته هایش که اغلب مالی است، دست از قهر برداشته و تمام آن پیشنهادهای بزرگ را به گفته خودش بخاطر مردم ایران رد کرده است. البته این پیشنهادها، فقط در رسانه های ایرانی دیده می شوند و حتی یک مورد نیز دیده نشده که آفریقای جنوبی، نیجریه، ژاپن یا منچستر، تاتنهام و رئال از مذاکره با کی روش خبر داده باشند.

کی روش نیز باوجود اعتراض های تند علیه مربیان، پیشکسوتان و کارشناسان ایرانی، همواره از لشگر رسانه ای حامی خودش که به گفته خداداد عزیزی روی افکار عمومی تاثیر گذاشته اند و باوجود نتایج ضعیف تیم ملی، حتی باخت برابر کویت و لبنان و عراق، او را یک قهرمان جلوه داده اند، تشکر کرده است.

کی روش با تکیه بر همین لشگر رسانه ای اش، یکه تازی را پیشه خود کرده و از تدارکاتچی و دستیار و سرپرست تیم ملی گرفته تا دبیر و معاونان فدراسیون را تغییر داده و تسلیم کرده است.

این بار نیز، رسانه های حامی کی روش به سرعت در مقابل اظهارت گلایه آمیز کفاشیان جبهه گرفته و با نقل قول های تند از جانب کی روش که پس از بازی دوستانه ایران با ترکمنستان به کشورش رفته، کاری کردند که کفاشیان از مرخصی رفتن مربی تیم ملی ابراز خوشنودی کند.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها