آریا جسور هاسه‌گاوا، بازیکن 26 ساله ژاپنی ـ ایرانی با باشگاه رئال ساراگوسا اسپانیا به توافق نهایی رسید. ساراگوسا در لیگ دسته دو اسپانیا بازی می‌کند و فصل قبل این شانس را داشت تا جواز حضور در رقابت‌های لیگا را به دست آورد، اما در نهایت در بازی‌های پایانی نتوانست امتیازات لازم را جمع کند. هاسه‌گاوا در پست هافبک بازی می‌کند. او در دسامبر 2012 توسط زاکه رونی،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن برای بازی دوستانه برابر آذربایجان دعوت شد، اما در آن دیدار اصلا به میدان نرفت و این نخستین و آخرین باری بود که او به تیم ملی ژاپن دعوت شد.
کد خبر: ۸۱۳۸۵۸

این بازیکن در مقطعی از سوی کارلوس کی‌روش نیز به تیم ملی ایران دعوت شد، اما در نهایت به اردو تیم ایران نیز نیامد.

مهدوی‌کیا، سرمربی نوجوانان هامبورگ

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نوجوانان هامبورگ انتخاب شد. مهدی مهدوی‌کیا که یک دوره موفقیت‌آمیز را در هنگام بازی در هامبورگ پشت‌سر گذاشت، به‌عنوان سرمربی جدید تیم نوجوانان هامبورگ انتخاب شد. وی قرار است اوایل هفته آینده راهی آلمان شود تا مراسم معارفه‌اش در باشگاه هامبورگ برگزار شود. مهدوی‌کیا همچنین به‌عنوان مربی تخصصی تمام رده‌های سنی هامبورگ در زمینه‌های سانتر و کاشته انتخاب شده است. قرار است وی در بحث تاکتیک‌های هجومی هم در کنار مربیان آکادمی هامبورگ فعالیت کند.

حذف نادال از ویمبلدون

روز چهارم ر‌قا‌بت‌های تنیس ویمبلدون با اولین شگفتی همراه بود و رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی که دوران مصدومیتش را پشت‌سر گذاشته است، بار دیگر ضعیف ظاهر شد و برابر داستین براون که حتی در بین صد تنیسور برتر دنیاهم نیست، شکست خورد.

براون بجز ست دوم که 6 بر 3 شکست خورد، در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 7ـ5، 6ـ4 و 6ـ4 نادال اسپانیایی را برد.

در دیگر بازی‌های مهم روژه فدرر موفق شد سام کوئری از آمریکا را شکست دهد. اندی ماری سرشناس‌ترین چهره تنیس بریتانیا هم در سه ست رابین‌ هاس را از پیش‌رو برداشت. جو ویلفرد سونگا، نیز آلبرت راموس اسپانیایی را حذف کرد.‌‌ /‌‌ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها