ترویج سبک زندگی ایرانی‌ ـ اسلامی در قالب برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری، مهم‌ترین محور برنامه‌های کمیته‌ کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه قرآن کریم است.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۰

به گزارش ایکنا، در این کارگاهها کودکان و نوجوانان علاقهمند به فعالیتها و رشتههای هنری و فرهنگی مانند انیمیشن، هنر خلاق، نقاشی، کلاژ، کاردستی، قصهگویی، عروسکسازی، تئاتر کاغذی، بازی و سرگرمی، شعر، داستان، خاطرهنویسی، خوشنویسی و... میتوانند از راهنمایی مربیان و کارشناسان حاضر استفاده و خلق آثار هنری یا فعالیت فرهنگی دلخواه خود را تجربه کنند.

همچنین بهمنظور تشویق کودکان و نوجوانان با استعداد و ترغیب آنان به تلاش برای بروز و شکوفایی خلاقیتهایشان، هدایا و جوایز متنوعی در نظر گرفته شده که در این شبها، به تناسب حضور و فعالیت کودکان و نوجوانان، هر شب به تعدادی از کسانی که بهتر و خلاقانهتر فعالیت کنند، هدایا و جوایزی اهدا خواهد شد. علاوه بر این مسابقات گوناگونی نیز، به صورت عمده با موضوعهای قرآنی و دینی طراحی و اجرا میشود که برندگان این مسابقهها هم جایزه میگیرند.

برپایی نمایشگاهی از آثار تصویرگری مفاهیم و قصههای دینی و قرآنی و همچنین تصویرگری داستان زندگی حضرت علی(ع) و... یکی از فعالیتهایی است که امسال در سالن ویژه مخاطبان کودک و نوجوان برپا میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها