به گزارش ایسنا از منطقه علوم پزشکی تهران، نتایج حاصل از مطالعهای در دانشگاه تگزاس نشان داد مصرف 200 میکروگرم در روز از مکملهای سلنیوم به مدت هفت هفته، باعث بهبود افسردگی شده است.
محققان میگویند: برخی از مواد سرشار از سلنیوم شامل حبوبات، گوشت بدون چربی، لبنیات کمچرب، مغزها و دانهها (بخصوص آجیل برزیلی)، غذاهای دریایی (صدف، ساردین، خرچنگ، ماهی آب شور و ماهی آبهای شیرین) و غلات سبوسدار است.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد