SoundHoun نام دستیار صوتی جدیدیست که سازندگان آن ادعا می‌کنند حدود ۱۰ سال برای توسعه آن وقت صرف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۵۶۳۴
دستیار صوتی SoundHound رقیبی برای سیری اپل

به گزارش جام جم کلیک: به گفته تیم توسعه‌دهنده SoundHound، این دستیار صوتی توان رقابت با گوگل نو، سیری و کورتانا را دارا می‌باشد. شاید جالب باشد که بدانید اپلیکیشن تشخیص موزیک دیگری نیز توسط تیم توسعه‌دهنده برنامه به همین اسم بر روی گوگل پلی قرار گرفته است.

در هر حال دستیار صوتی SoundHound برخلاف همنوعان خود در یک مرحله تشخیص گفتگو و پردازش را انجام می‌دهد. همین قابلیت باعث گردیده که Hound به صورت فوق‌العاده سریع دستورات را دریافت و اجرا نماید. این دستیار صوتی قادر است جملات پیچیده را در کسری از ثانیه واکاوی و اجرا نماید، این قابلیت یک برتری نسبت به سیری اپل که هنگام کار با آن بایستی کلمات را شمرده بیان کرد محسوب می‌شود.

برای مثال می‌توانید از آن بخواهید هتل‌های شهری که قصد سفر به آن دارید را بیابد، اما در این بین هتل‌هایی نمایش داده شود که اتاق تک نفره رو به دریا دارند و قیمتشان هم از ۲۰۰ دلار برای هر شب شروع شود. البته این نکته را نباید فراموش کرد که این اپلیکیشن هنوز در حالت پیش‌نمایش قرار داشته و بروز مشکلات احتمالی و درست اجرا نشدن دستورات دور از ذهن نخواهد بود.

سرپرست تیم طراحی دستیار صوتی SoundHound، یکی از عوامل موفقت این طرح را سال‌ها فعالیت گروه در زمینه پردازش صوتی عنوان کرده، به گونه‌ای که Hound را یک سر و گردن بالاتر از نمونه‌های مشابه قرار می‌دهد. همان‌طور که گفته شد این برنامه هم‌اکنون در حالت بتا بر روی پلی استور قرار گرفته و برای نصب آن نیازمند دریافت کد فعال‌سازی از سوی شرکت سازنده هستید. البته برای دریافت نسخه iOS آن نیز باید به وب‌سایت شرکت سازنده مراجعه و ایمیل خود را برای ارسال دعوت‌نامه ثبت کنید.

دانلود دستیار صوتی SoundHound

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها