کودکان ایران یکشنبه، ۳ خرداد با حضور قلقلی، عمو مهربان، خاله رویا و عمو مهرداد سالروز آزادی خرمشهر را در کنار پل قدیمی این شهر جشن می گیرند.
کد خبر: ۸۰۰۸۳۴
«جشن بزرگ پیروزی خرمشهر» با حضور عموها و خاله‌های تلویزیونی

«جشن بزرگ پیروزی خرمشهر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی‌اکبر ذاکری کاری از گروه کودک و نوجوان این شبکه است که سوم خرداد از ساعت 9 روی آنتن می رود و طی آن مجریان و شخصیت های محبوب کودکان برای بچه ها برنامه اجرا می‌کنند.

علی‌اکبر ذاکری گفت: این برنامه که به همت بسیج رسانه ملی تولید می شود، با پرداختن به حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر می‌کوشد مفهوم واقعی مقاومت و ایثار را برای کودکان و نسل جدید بازخوانی کند.

وی تبیین فرهنگ مقاومت و همچنین رشادت و دلاوری مردم خرمشهر به کودکان را از رویکردهای مهم این برنامه دانست و افزود: «جشن بزرگ پیروزی خرمشهر» از پل قدیم خرمشهر با حضور گسترده مردم پخش می‌شود و قصد دارد به کودکان نشان بدهد که چگونه در سایه همدلی و همزبانی می توان بر مشکلات زندگی قائل آمد.

به گفته این تهیه کننده شهرام لاسمی (قلقلی)، مجتبی ظریفیان ( عمو مهربان)، آزیتا رضایی (خاله رویا) و مهرداد نظام آبادی (عمو مهرداد) در این جشن بزرگ بچه ها را همراهی خواهند کرد.

ذاکری تصریح کرد: این مجریان محبوب شنبه، 2 خرداد نیز برای کودکان خرمشهر برنامه اجرا کرده و با آنها درباره حماسه تاریخی آزادسازی این شهر به گفتگو نشستند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها