جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردای پرسپولیس سخت ترین بازی این تیم در این دوره از بازی هاست.
کد خبر: ۷۹۹۰۶۲
برانکو:الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است

برانکو در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: الهلال سخت ترین حریف ماست. این تیم از پرافتخارترین تیم های آسیا است و ما مقابل این تیم بازی حساسی خواهیم داشت.

وی افزود: تمام بازیکنان ما امیدوار هستند تا بتوانند مقابل الهلال بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. آنچه مسلم است این است که بازی فردا نیمه اول این مسابقه است. نتیجه را به سختی می توان پیش بینی کرد.آنچه به دنبالش هستیم این است که بتوانیم مقابل الهلال به پیروزی برسیم. نیمه دوم این رقابت در ریاض است و به مراتب کار برای ما سخت تر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه برای بازی فردا به دنبال کارهای دفاعی است که گل نخورد یا هجومی بازی می کند گفت: مهمترین مسئله کسب نتیجه مثبت برای ما است که ارزش زیادی دارد. مثل هر تیم دیگری ما در همه بخش های بازی احتیاط خواهیم کرد هم در فاز حمله هم در فاز دفاع. آنچه بیش از همه باعث بالا رفتن روحیه ما می شود پیروزی مستمر است و بازی فردا بازی است که باید عاقلانه و صبورانه با آن برخورد کنیم و تحت کنترل عقل باشد. اصولا با چنین روشی می توانیم به موفقیت برسیم.

در مورد پیش بینی بازی برانکو گفت: الهلال سازماندهی بالایی دارد و روی نیمکت هم تیم خوبی دارند. آنها بازیکنان فیکس تیم ملی عربستان را در اختیار دارند. آنها حساس نیستند که بازیکن مصدوم را به هر قیمتی بازی دهند. مقابل تیمی بازی می کنیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و به مراتب از تیم استرالیایی قوی تر بود. نمی توانم قولی در این رابطه دهم اما چیزی که می توانم بگویم این است که بازیکنان ما هر چه در توان دارند ارائه میدهند برای باشگاه آرم باشگاه و هواداران بازی خواهند کرد. و خدا هر چه قسمت کند همان خواهد شد.

وی افزود: فلسفه الهلال طوری است که باید تلاش کنیم پاسکاری آنها را که حربه آنهاست از بین ببریم. باید بازیکنان آنها را حذف کنیم. به این خاطر است که باید در بازی فردا عاقلانه و صبورانه بازی کنیم. مقابل تیم های قبلی هم همین طور بازی کردیم. بازیکنان من در بازی با استقلال بسیار خسته شدند اما احساس خستگی ندارند. بازیکنان من نه حق مصدومیت دارند نه بهانه جویی.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومان گفت: مشکلات عدیده ای در مورد بازیکنان داریم. خانزاده و صادقیان که محروم هستند. محسن بنگر هم پس از یک ماه دوری از تمرینات موفق شد ۲۰ دقیقه مقابل استقلال بازی کند و علی عسگر هم مدت هاست که با مصدومیت مزمن دست و پنجه نرم می کنند ولی سایرین خوب هستند. کفشگری هم که شاه کلید ما در این مسابقه است در این بازی غایب است.

برانکو در واکنش به اینکه در این تیم بحران است گفت: شما مسابقه ما مقابل استقلال را دیدید؟ آیا بحران داشتیم؟ تیمی بسیار عالی در اختیار داریم و هیچ وقت نمی گویم تسلیم می شویم. من فقط امیال خود را شمردم و گفتم اوضاع دشواری مقابل الهلال داریم.ما النصر و بنیادکار را شکست دادیم پس می توانیم الهلال را هم شکست دهیم اما دیدار سختی داریم.

وی در مورد اینکه نشان داده مربی باهوشی است و ظاهرا برای فردا سوپرایزری را دارد، گفت: ما تمام اطلاعات لازم را در باره الهلال جمع کردیم و امروز بار دیگر بازیکنان را در مورد تیم مطلع می کنیم. بنا نیست نقشه های خودمان را مشخص کنیم. با فلسفه خودمان را بر حریف تحمیل می کنیم. در بازی با استقلال دو مهاجم خود را کمی دگرگون در زمین نشان دادیم. هم مهدی طارمی و هم علیپور و هم عباس زاده وظایف خود را در خط دفاع انجام می دهند. از بابک حاتمی و علی عسگر می خواهم که به خط حمله کمک کنند و قطعا مهاجمان ما نفرات اول خط دفاع ما خواهند بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که گابریل دیروز هم تمرین نکرد آیا در بازی فردا خواهد بود یا خیر گفت: از آنجایی که گابریل مصدوم است در بازی فردا نخواهد بود و فصل برای گابریل تمام شده است و برخی مسائل به شگردهای ما برمیگردد که اجازه دهید آنها را فاش نکنم.

وی در پاسخ به این سوال که الهلال را می شناسی گفت: شناخت کاملی دارم و وقتی انجا بودم بازیکنان جوانی بودند که اکنون بزرگ شده اند. بازیکنان خارجی متعددی آورده اند و شیوه بازی خود را تغییر داده اند اما من آشنایی خوبی از الهلال دارم اما مهم این است که بازیکنان ما راه حل های خود را در زمین پیاده کنند.

برانکو ادامه داد: من هم از هواداران درخواست می کنم به ما ملحق شوند تا همه بعد از پیروزی مقابل الهلال با هم شادی کنیم. چون مسابقه فردای ما و بازی پس فردای نفت دیداری حساس خواهد بود و امیدوارم فردا همه به صورت یک دست و یک بدنه باشیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها