یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

گل به خودی الهلال پرسپولیس را پیروز کرد

مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

الهلال در جهنم آزادی

جام جم ورزشی: پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الهلال عربستان می رود.
کد خبر: ۷۹۸۹۷۷
الهلال در جهنم آزادی

به گزارش جام جم ورزشی ،پرسپولیس که لیگ برتر را با یک پیروزی شیرین مقابل استقلال پشت سر گذاشت حالا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان برود. الهلال که بر خلاف پرسپولیس در لیگ داخلی کشورش خوب نتیجه گرفت در این فصل سوم شد. این تیم متمول و قدرتمند حریف سرسختی برای سرخ های پایتخت خواهد بود.

پرسپولیسی ها هر چند در لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفتند اما با اتکا به اعتماد به نفسی که در مرحله گروهی لیگ آسیا به دست آوردند در صدد این هستند تا الهلال پرمهره را هم پشت سر گذارند و به یک چهارم نهایی برسند.

پرسپولیس در روزی که قرار است مزایده‌ واگذاری‌اش برگزار شود و مالک آینده‌اش را بشناسد باید مقابل الهلال بازی کند. مزایده‌ای که شاید هم برگزار نشود! ولی بخشی از ذهن بازیکنان و هواداران باشگاه متوجه چهارمین مزایده واگذاری است و اینکه بالاخره مالک باشگاه چه شخص یا نهادی خواهد بود؟

الهلال در مرحله گروهی تیم فولاد خوزستان را 2 بر صفر شکست داده و پرسپولیس باید هم انتقام آن باخت را بگیرد و هم با یک برد قاطع راه خود را برای صعود هموار کند. برانکو به خوبی می‌داند که در بازی برگشت در ریاض چقدر سخت خواهد بود بنابراین پرسپولیس روز سه‌شنبه نباید گلی از الهلال دریافت کند و اگر بتواند با بیش از یک گل آبی‌پوشان عربستان را بدرقه کند.

پرسپولیس فردا با صد هزار و یازده نفر به الهلال حمله خواهد کرد. بازیکنان و مربیان تیم عربستانی قطعا از شکست النصر که صدرنشین لیگ عربستان هم بود در آزادی حکایت‌ها شنیده‌اند و محتاطانه و با هراس مقابل سرخپوشان ایران قرار خواهند گرفت.

الهلال تیم ثروتمندی است که 4 بازیکن برزیلی در اختیار دارد ولی جوانان شایسته ایران و پرسپولیس یکبار دیگر توانایی‌هایشان را نشان خواهند داد.

برنامه لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی

سه‌شنبه 29 اردیبهشت

14:30-جونبوک موتورز-بیجینگ گوان

15:00-سوون سامسونگ-کاشیوا ریسول

19:30-پرسپولیس-الهلال

20:45-السد-لخویا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها