جام جم ورزشی: در حالی که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده کاپیتان پرسپولیس مشکل خروج از کشور پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۹۹۰۴۴
محمد نوری و باز هم مشکل مالیاتی

در حالی که هفته آینده تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار برگشت خود مقابل الهلال باید راهی کشور عربستان شود اما مشکل مالیاتی برخی بازیکنان این تیم هنوز گریبان سرخ‌پوشان را گرفته و این احتمال وجود دارد که به دلیل همه مشکلات مالیاتی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با مشکل ممنوع‌الخروجی مواجه شوند و نتوانند تیم‌شان را در این بازی حساس همراهی کنند.

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تاثیرگذارترین بازیکن این روزهای سرخ‌پوشان هم به شمار می‌رود یکی از این بازیکنانی است که با مشکل مالیاتی روبرو شده به طوری که پاسپورت کاپیتان پرسپولیس هنوز در اداره مالیات حضور دارد و مشخص نیست اگر مشکل مالیاتی این بازیکن برطرف نشود نوری بتواند تیمش را در سفر به عربستان و برای بازی حساس مقابل الهلال همراهی کند.

در این باره البته قول‌هایی از سوی برخی مسئولان باشگاه به کاپیتان پرسپولیس داده شده اما هنوز این قول‌ها رنگ و بوی عملی به خود نگرفته و وضعیت نوری و چند بازیکن دیگر که مشکل مالیاتی دارند هنوز برطرف نشده است و باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز باقیمانده چطور قادر خواهند بود به این موضوع رسیدگی کنند.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها