سریال «بی‌قرار2» به کارگردانی فلورا سام در مشهد به پایان رسید و گروه سازنده برای ادامه کار در آینده نزدیک به پاریس سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۷۵۳۸

به گزارش فارس، تاکنون 8 قسمت از این سریال 13 قسمتی در تهران و مشهد تصویربرداری شده و بقیه قسمت‌ها در پاریس ضبط خواهد شد.

لاله اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، محمد صادقی، امیرحسین صدیق، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، سولماز آقمقانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، اسماعیل خلج، زهرا سعیدی، مختار سائقی، آتش تقی‌پور، کامران تفتی، داریوش کاردان، شقایق فراهانی و فاطمه دقاقی بازیگران اصلی سریال بی‌قرار هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند.

محمد صادقی، سارا خوئینی‌ها و فاطمه صادقی بازیگرانی هستند که برای تصویربرداری صحنه‌های مربوط به خارج از کشور به پاریس می‌روند. همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است. روزبه کلباسی تدوین و امید کرامتی ساخت موسیقی این سریال را برعهده دارند. مجید اوجی و محمدعلی تفکر بی‌قرار 2 را تهیه‌ می‌کنند که داستان آن درباره زنی است که به دلایلی زندانی می‌شود اما بعد از آزادی متوجه می‌شود که تنها فرزندش به خانواده‌ای سپرده شده است.او برای پیدا کردن دختر خود به مشهد می‌رود و با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود. فصل اول سریال بی‌قرار سال گذشته از شبکه یک پخش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها