بعید میدانیم خودرویی زیر دست تیونر خوش نام منصوری برود و تبدیل به یک اعجوبه چه از لحاظ طراحی ظاهری و چه از نظر قدرتی در دنیای خودرو نشود.
مرسدس بنز S63 AMG هم در بدترین شرایط دیدگاهی بهترین طراحی را در وهله اول از خود به نمایش گذاشته است.
از لحاظ طراحی خارجی، منصوری به طور گسترده از الیاف فیبرکربنی از جمله در تیغههای هوای اطراف سپر، قاب پشتی آینهها، جلوپنجره مشبک، رکابهای زیر درها، دیفیوزر زیر سپر عقب و باله کوچک سقفی و همچنین بالهای کوچک بر روی درب صندوق عقب استفاده کرده که چهرهای اسپرتتر را برای کاردستی منصوری دست و پا کرده است.
برای به حرکت درآوردن S63 AMG هم منصوری قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه V8 را به کمک بستهای افزاینده به حدود 800 اسب بخار و 1200 نیوتن متر رسانده که حداکثر سرعت خودرو را با محدود کننده الکترونیکی به 300 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن را هم به 3.2 ثانیه رسانده است البته ناگفته نماند که بستهای دیگر هم از سوی منصوری برای این پیشرانه ارائه شده که قدرت تولیدی موتور را به 1000 اسب بخار و گشتاور آن را هم به 1400 نیوتن متر میرساند.(خودروبانک)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم