این اواخر هم با گریز دوباره منصوری به مرسدس بنز S63 AMG کوپه و ارائه یک کیت ظاهری موسوم به الماس و همچنین تقویت چشمگیر پیشرانه، محصولی منحصر به فرد را ارائه کرده است.
در زیر کاپوت کاردستی منصوری پیش از این AMG با بروزرسانی و تقویتهای اختصاصی خود بر روی پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر V شکل خودرو موجب افزایش قدرت خودرو به 585 اسب بخار و گشتاور آن به 900 نیوتن متر شده بود که با ورود مجدد منصوری به این بخش و تعریف اطلاعات جدید برای ECU و استفاده از توربوشارژرهای قدرتمندتر و همچنین سیستمهای جدید الکترونیکی، باعث خلق نیروی عظیم 985 اسب بخاری در قدرت و حداکثر گشتاور 1400 نیوتن متری از پیشرانه هشت سیلندر مرسدس بنز S63 AMG شده است.
برای دیزاین بدنه خودرو نیز در قدم اول منصوری، رنگ آبی تاریک را برای شروع کار خود انتخاب کرده تا با استفاده از ورودیهای بزرگتر هوای رادیاتور قالب گیری شده بر روی سپر و قرار دادن دو ورودی نسبتا بزرگ هوا بر روی کاپوت موتور و همچنین نصب یک گلگیر حجیمتر برای پوشش لاستیکهای بزرگتر آن و در عقب با نصب یک دیفیوزر بزرگ تیغه افقی با چهار خروجی دوبل تیتانیومی اگزوز در اطراف آن و همچنین نصب یک اسپویلر کوچک فیبرکربنی بر روی درب صندوق عقب، جایی برای گله باقی نگذاشته باشد.
داخل خودرو را هم به جرات میتوان یکی از برترین شاهکارهای مهندسی خودرو نامید.
(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد