ممکن است بسیاری از کاربران تصور کنند، سازمانهای نظارتی یا وزارت ارتباطات از کیفیت پایین خدمات اطلاع نداشته یا از آن راضی هستند، اما علیاصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره نحوه نظارت بر کیفیت خدمات اپراتورها از جمله همراه اول و نارضایتی مردم، اعلام کرد حق را به مردم میدهد و مشکلات را قبول دارد.
وی افزود: «مدت زمان معمول برای تغییر نسل شبکه تلفن همراه به یک نسل بالاتر با در نظر گرفتن تامین تجهیزات و عملیات مهندسی بین شش ماه تا یک سال و نیم برآورد شده است. براساس زمانبندی اعلام شده قرار بود تا انتهای سال 93 کیفیت خدمات در تهران و برخی از مراکز استانها به حد استاندارد برسد، اما در حال حاضر از شاخصهای ارائه خدمات در این بخش راضی نیستیم.»
به گفته رئیس رگولاتوری، مدیران همراه اول قول داده بودند تا 22 بهمن سال گذشته مشکلات را رفع کنند، اما مشخص است هنوز این اتفاق نیفتاده و شبکه این اپراتور با مشکل جدی روبهروست. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این باره گفت: «با توجه به بحث تامین تجهیزات و نرمافزار، تاخیر سه تا چهار ماهه در این مورد قابل قبول است، اما اگر قرار باشد این مشکلات از اردیبهشت و خرداد نیز عبور کند قابل تحمل نیست و برخورد خواهیم کرد.»
کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»:
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد
نادر قدیانی معتقد است به جای حمایت مستقیم از ناشر مخاطب یا نویسنده، باید از ترویج کتابخوانی در مدارس حمایت کرد