شبکه‌های مختلف تلویزیون برای آخر هفته مخاطبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی در ژانرهای خانوادگی، اجتماعی، تخیلی، ورزشی، طنز، تاریخی، حادثه‌ای، پلیسی و کودک تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۷۹۰۸۱۳

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، شکارچی لحظه‌ها، سامورایی آشپز، برام بی‌قرار، توفان شن، بل و سباستین، راز بوم نقاشی، پسر ارشد من، مرد عنکبوتی و... برخی از این فیلم‌ها هستند.

شبکه یک

امشب: شکارچی لحظه‌ها، ساعت 22

فردا: سامورایی آشپز، ساعت 16

فیلم سینمایی «شکارچی لحظه‌ها» به کارگردانی دن گیلروی، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. جک گیلنهال، رنه روسو و بیل پکستن در این محصول سال 2014 آمریکا بازی می‌کنند.

این شبکه برای فردا ساعت 16 فیلم سینمایی «سامورایی آشپز» به کارگردانی یوزو آساهارا را در جدول پخش خود قرار داده است. آیا یتو، کنگو کورا و کیمیکو یو در فیلم سینمایی سامورایی آشپز ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: برام بی‌قرار، ساعت 9‌‌/‌‌ توفان شن، ساعت 23

فردا: کدی، ساعت 9‌‌/‌‌ بل و سباستین، ساعت 17 و 30 دقیقه‌‌/‌‌ راز بوم نقاشی، ساعت 23

فیلم سینمایی «برام بی‌قرار» به کارگردانی آنا وان در هیده، امروز ساعت 9 صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

شبکه دو فیلم سینمایی «توفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری را امشب ساعت 23 به مخاطبان ارائه می‌کند. احمد نجفی، فیروز بهجت‌محمدی و حسین انصاری بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «کدی» به کارگردانی شین مک نامارا، فردا ساعت 9 به مخاطبان شبکه دو ارائه می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «بل و سباستین» ساخته نیکولاس وانیر، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. این فیلم به تهیه‌کنندگی فردریک برلیون و با بازی فیلیکس بوسوئت و چکی کاریو، سال 2013 در فرانسه ساخته شده است.

فیلم سینمایی «راز بوم نقاشی» به کارگردانی جرمی سیلبرستون هم برای فردا ساعت 23 در نظر گرفته شده است.

شبکه سه

امروز: یاغی، ساعت 10 و 15 دقیقه‌‌/‌‌ پسر ارشد من، ساعت 16‌‌/‌‌ مسیر برخورد، ساعت 19‌‌/‌‌ توفان آتش، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: بازی پول، ساعت 10 و 10 دقیقه‌‌/‌‌ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، ساعت 15

فیلم سینمایی یاغی به کارگردانی تیگمانشو ژولیا، امروز ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. عرفان، ماهی گیل، ویپین شارما و راجندرا کوپار در این فیلم هندی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی پسر ارشد من به کارگردانی سعید اسدی و با بازی رضا بابک، سیروس ابراهیم‌زاده و مریم امیرجلالی، امروز ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود.

امروز ساعت 19 هم فیلم سینمایی مسیر برخورد به کارگردانی فرد الن ری، از شبکه سه به مخاطبان ارائه می‌شود. در این فیلم که محصول 2012 آمریکاست، بازیگرانی چون دیوید چو کاچی، تیا کرِر و مگان مک لئود نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه سه فیلم سینمایی «توفان آتش» به کارگردانی آلان یواِن را امروز ساعت 23 و 30 دقیقه به مخاطبان خود عرضه می‌کند. اندی لا، گوردون لام، یائو چن و هو جون بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی بازی پول به کارگردانی بنت میلر، هم برای فردا ساعت 10 و 10 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به کارگردانی مارک وب، فردا ساعت 15 از شبکه سه پخش خواهد شد.

شبکه چهار

امروز: چمدان، ساعت 15

فردا: صبح بخیر شب، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «چمدان» به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی مسعود رایگان و نوید اخوان، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. این شبکه فیلم سینمایی صبح بخیر شب به کارگردانی مارکو بلوکچوی را برای فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» به مخاطبان ارائه می‌کند و مایا سانسا، لوی گی کاسکی و پیر جیورجیو بلوکچوی بازیگران این فیلم ایتالیایی هستند.

شبکه پنج

امروز: پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه‌رانی، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: فوتبالیست‌ها، ساعت 9‌‌/‌‌ قبل و بعد، ساعت 13 و 30 دقیقه

انیمیشن پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه رانی امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج به کودکان و نوجوانان ارائه خواهد شد. همچنین انیمیشن فوتبالیست‌ها به کارگردانی هیرو یوشی میتسو نوبو، فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه پنج به نمایش درمی‌آید. همچنین فیلم سینمایی قبل و بعد به کارگردانی باربت شرودر، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود. مریل استریپ، لیام نیسون و ادوارد فورلانگ در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امشب: و کسی در راه است، ساعت 23

فردا: ژرمان سیکا، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «و کسی در راه است» به کارگردانی محسن خان‌جهانی امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

مجید مظفری، عزت‌الله مهرآوران، نیکی مظفری و امیر مومنی در این فیلم که از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان است، بازی می‌کنند. فیلم تلویزیونی «ژرمان سیکا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامتین بالف، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش در‌می‌آید. حشمت غنفری، علیرضا روان و سید محمد موسوی در «ژرمان سیکا» از تولیدات سال جاری صدا و سیمای مرکز بوشهر هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «سیاره گنج» امروز ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد. این شبکه انیمیشن «فرار از سیاره زمین» به کارگردانی کال بروکر را هم فردا ساعت 21 به مخاطبان خود ارائه می‌کند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بانو کائیولانی»، «معجزه برن»، «خانه پاتیالا» و «بازگشت» فردا ساعت 15، 17، 20 و 23 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها