اشتارک چهارشنبه وارد تهران می شود

سرانجام داور بازی 2 رقیب سنتی تهران معرفی شد: وولفگانگ اشتارک. پس از آن که مشخص شد کولینا به دلیل فعال نبودن در لیگ سری A مجوز سفر به تهران را ندارد ، گراهام پل قرار است شنبه در لیگ برتر انگلیس سوت بزند
کد خبر: ۷۸۹۸۰
، کیم میلتون نیلسن در دانمارک قضاوت دارد و برای فن دل هم در بوندس لیگا بازی گذاشته اند ، رضا غیاثی به تکاپو افتاد و از روابط خوب خود با فالکر روت ، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال آلمان بهره گرفت تا خبر استفاده از داوران ایرانی در داربی در حد شایعه باقی بماند.
دیروز مشخص شد سفر وولفگانگ اشتارک به همراه 2 کمک داور هموطنش به تهران قطعی شده است. اشتارک در 20 نوامبر 1969 متولد شد ، در سال 1994 اولین قضاوت خود را در لیگ منطقه آلمان انجام داد ، از سال 1996 قضاوت در بوندس لیگا 2 را آغاز کرد و یک سال بعد مجوز حضور در بوندس لیگا را پیدا کرد. اشتارک از 6 سال پیش بین المللی شد و تاکنون 31 بازی اروپایی را سوت زده است . او در سال 2001 ، در 4 بازی جی لیگ (لیگ حرفه ای ژاپن) نیز به عنوان داور وسط انجام وظیفه کرد. این داور 190 سانتی متری 53 بار در بوندس لیگا 2 و 128 بار در بوندس لیگا سوت زده و داوری کاملا باتجربه است . حضور در جام جهانی زیر 17 ساله های دنیا در سال 1999 ، جام زیر 17 ساله های اروپا در همان سال و قضاوت 4 بازی مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا ، اشتارک را پخته کرده است و بعید به نظر می رسد برای کنترل بازی روز جمعه ، مشکلی داشته باشد. طبق اعلام کمیته داوران ، او چهارشنبه شب (شاید هم بامداد پنجشنبه) وارد تهران می شود و بامداد شنبه نیز تهران را ترک خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها