صدور مجوز ساخت 10 هتل در شیراز

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: مجوز ساخت 10 هتل در شهر شیراز صادر شده است که هم اینک برخی از این پروژه ها حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۷۸۸۱۱۱
صدور مجوز ساخت 10 هتل در شیراز

مصیب امیری روز سه شنبه به ایرنا گفت: تاکید ما بر ساخت هتل و هتل آپارتمان چهار یا پنج ستاره است تا بتوانیم خدمات مناسبی به گردشگران استان ارایه کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس عنوان داشت: در سال جاری نیز تا اردیبهشت ماه جاری یک هتل در شهر شیراز افتتاح می شود که با افتتاح این هتل ظرفیت اقامتی استان افزایش می یابد.

وی افزود: در سال جاری عمده تلاش و تمرکز ما در بخش مراکز اقامتی استان از جمله هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیرها بر تعیین تکلیف هرچه سریع تر پروژه های نیمه کاره و بهره رداری آنهاست.

امیری گفت: امسال نیز مصوبه شهرداری شیراز مبنی معافیت پرداخت عوارض برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری به ویژه ساخت هتل و مهمانپذیرها اجرایی می شود.

وی بیان کرد: افزایش ظرفیت اقامتی استان فارس در جذب گردشگر داخلی و خارجی نقش موثری دارد که سال گذشته دو هتل در شهر شیراز و دو هتل چهار ستاره نیز در شهرستان های فارس به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها