جام جم سرا- سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی دو فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و شرکت‌های تولید کننده آنها را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۶۵۳۷
فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، اعلام شد

مهندس محمد هاشمی با بیان این‌که محصولات مذکور جعلی، قاچاق و تقلبی هستند، اسامی شرکت‌ها و محصولات فاقد مجوزهای بهداشتی مورد نظر اداه کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو را ذکر کرد و گفت: انواع فرآورده‌های کودک شامل شامپو، صابون و ... با نام تجاری JAHNSON'S BABY و انواع ژل و کرم و..... با نام تجاری CLEAN & CLEAR محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیرمجاز اعلام کرده است.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می‌شود.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده اقلام مذکور در سطح بازار با اطلاع‌رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا اقدام قانونی لازم انجام شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
۰
۰
ممنون كه اطلاع رسانی میكنید.حتما همیشه اینكار را بكنید.سپاسگزار

نیازمندی ها