در کنفرانس خبری گلکسی اس 6 روی داد

سامسونگ تماشاگر کرایه کرد و آبرویش رفت

سامسونگ و ساخت یک همراه ویژه

پروژه سری سامسونگ

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساختن محصولی ویژه است و این پروژه را زیر سایه ارائه محصولات بزرگی مانند گلکسی اس 6، در سکوت پیش می‌برد.
کد خبر: ۷۸۳۴۳۱
پروژه سری سامسونگ

جام جم کلیک: اگر شما نیز پیگیر اخبار تلفن‌های همراه هوشمند باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت سامسونگ در این بازار با دو محصول در آستانه عرضه خود یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اج، موفق شده است تا توجه بالای رسانه‌ها را به خود جلب کند. هیچ‌کسی در این امر که گلکسی اج زیباترین محصول تاریخ سامسونگ است شکی ندارد ولی به‌نظر می‌رسد که این محصول و گلکسی اس 6 و جنجال‌های رسانه‌ای پیرامون آن‌ها تنها پوششی برای پروژه سری سامسونگ باشند.

این پروژه سری شامل یک تلفن همراه هوشمند با نمایشگری خمیده است که حتی برخی از شایعات نیز بر این امر دلالت دارند که این محصول قرار است گلکسی اس 7 باشد و در سال 2016 میلادی به بازار مصرف راه پیدا خواهد کرد. در این میان این شایعات با اظهار نظرهای یک شرکت تولید کننده پنل صفحه نمایش نیز بالاتر گرفته است. این شرکت اعلام کرده است که در حال تولید ماهانه حداقل 8 میلیون نمایشگر خمیده برای پروژه گلکسی اس 7 است.

در این میان معلوم نیست که این شرکت تا چه اندازه در زمینه تشخیص محصولی که درحال تولید نمایشگر آن‌ است دقیق عمل کرده باشد زیرا شایعات دیگری نیز مبنی بر عرضه شدن نسخه‌های جدید گلکسی نوت یعنی نوت 5 با نمایشگری خمیده به گوش می‌رسد که می‌تواند به‌اندازه محصول گلکسی اس 7، منطقی و قابل قبول باشد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها