امکانات یوتیوب چندبرابر می‌شود

با یوتیوب، آنلاین بازی کنید

براساس اطلاعاتی که از منابع داخلی یوتیوب به رسانه‌ها درز کرده است به نظر می‌رسد که‌ یوتیوب به زودی به سیستم استریم آنلاین بازی مجهز می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۸۵۸
با یوتیوب، آنلاین بازی کنید

جام جم کلیک: نام یوتیوب برای تمامی مردم جهان مترادف با عبارت پخش آنلاین ویدیو است و شاید هیچ نام دیگری در سطح جهانی از این سطح از شهرت در زمینه پخش ویدیو برخوردار نباشد ولی این موضوع برای مدیران یوتیوب کافی نیست و آن‌ها به فکر اعمال تغییرات و ایجاد ساختارهایی جدید برای استفاده در این وب‌سایت افتاده‌اند که مسلما هیجان استفاده از آن را چندبرابر خواهد کرد.

ماجرا از این قرار است که ابتدا در سال گذشته میلادی شایعاتی درباره خریداری شدن وب‌سایت بازی‌های آنلاین توییچ توسط یوتیوب به گوش رسید ولی قبل از اینکه چیزی به قطعیت برسد، توییچ با رقم 970 میلیون دلار به آمازون فروخته شد و آمازون نیز بدون تغییر دادن این سایت، ادامه کار آن را در دستور کار قرار داد. این موضوع باعث نشد که یوتیوب از فکر بازی‌های آنلاین خارج شود و به نظر می‌رسد که به‌زودی سرورهای ویژه استریم بازی‌های آنلاین در این شرکت شروع به فعالیت خواهند کرد.

براساس اطلاعاتی که فردی از داخل یوتیوب به رسانه‌ها انتقال داده است، به زودی این سیستم فعال خواهد شد. البته این فرد علاقه‌ای به فاش شدن نامش در رسانه‌ها نداشته است ولی گفته‌های او بسیار جالب توجه هستند:

«شانس بسیار بالایی وجود دارد که به‌زودی شاهد عرضه سیستم بازی‌های آنلاین بر روی یوتیوب باشیم، گوگل از هنگامی که شروع به بررسی و توسعه این بخش داشته است شاهد افزایش تعداد کاربران علاقه‌مند بوده‌ایم.»

هنگامی که رسانه‌ها با یوتیوب برای تائید این موضوع تماس گرفتند تنها با یک پاسخ عجیب روبرو شدند که شامل ارائه یک فایل GIF بوده است و به‌نوعی نه تکذیب و نه تائید این موضوع را می‌رساند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها