مدیرعامل شرکت پست گفت : شعار سال 1394 شبکه پستی، با توجه به تغییر رویکردها و مأموریت های شرکت تحت عنوان "پست هوشمند در خدمت مردم" تعیین شد.
کد خبر: ۷۸۲۴۸۲
پست هوشمند در خدمت مردم

به گزارش جام جم کلیک: حسین مهری افزود: این شعار با توجه به اهداف و مأموریت های جدید شرکت که ابعاد سه گانه فیزیکی، الکترونیکی و مالی را در بر می گیرد، بنا به پیشنهاد شرکت پست و موافقت مقام عالی وزارت انتخاب شده است.

وی با تأکید بر ضرورت اعتلاء و ارتقاء فرهنگ مشتری مداری، در تشریح پست هوشمند ادامه داد: تجربه یک سال گذشته در ارائه خدمات مبتنی بر نت، به ما ثابت کرد که هرچه در ایجاد و گسترش این گونه خدمات گام برداریم، علاوه بر رضایت مشتریان که نخستین اولویت ما می باشد، در حل معضلات جامعه نیز یاری رسانده ایم.

مدیرعامل شرکت پست با برشمردن برخی از سرویس های الکترونیکی مانند پست نت، بازار الکترونیکی، وب آگهی و یا سرویس های ارائه شده بر روی موبایل و اپلیکیشن های ارائه خدمات و اطلاع رسانی از نحوه ارائه آن در تلفن های همراه، نرم افزارهای پشتیبانی از خدمات، صندوق های پستی هوشمند و توسعه خدمات الکترونیک و مبتنی بر وب و بسیاری از سرویس های متنوع بر پایه فناوری اطلاعات را نمونه هایی از اقدامات این شرکت در راستای توسعه پست هوشمند دانست.

مهری یکی دیگر از خدمات شایان توجه شرکت پست که در توسعه دولت الکترونیک تأثیر قابل توجهی خواهد داشت را بحث GNAF ( استانداردسازی نشانی های کشور) دانست و افزود: پست به عنوان درگاه ارائه خدمات دیگر سازمان ها و دستگاه ها، ضمن کاهش هزینه های دولت، معضلات زیست محیطی، ارتقاء بهره وری ملی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات دیگر سازمان ها، در جهت تحقق شعار 'پست هوشمند در خدمت مردم' حرکت خواهد کرد.

وی از تمامی کارکنان شبکه پستی کشور خواست با همت و تلاش مستمر خود همسو با شعار سال شرکت و تحقق آن حرکت کرده و با توجه به سابقه تاریخی پست در خدمت رسانی به مردم و اعتمادی که حاصل سال ها همراهی با مردم است، بر این سرمایه ذاتی شبکه پستی بیافزایند.

مدیرعمل شرکت پست تدوین و اجرای برنامه ها و سیاست های سال 1394 شرکت پست را در راستای تحقق شعار مذکور دانست و اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات نوین بر پایه فناوری های پیشرفته، روز به روز شاهد شکوفائی و رونق صنعت پست کشور باشیم.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها