معرفی بازی Redhead Redemption

بازی موبایل: نوزاد هفت تیرکش

طفل کوچک داستان که همیشه در قنداقی از پشت خواهر آویزان است، تبحر خاصی در کار با سلاح گرم دارد! از این رو هر بار که دختر به خارج از خانه سغفر می‌کند، برادرش از پشت سر دخل زامبی‌های مهاجم را می‌آورد.
کد خبر: ۷۸۲۴۲۴
بازی موبایل: نوزاد هفت تیرکش

جام جم کلیک: نمی‌توان گفت که زمان زیادی از شیوع رانرها می‌گذرد (کاری به ظهورش نداریم). اما در همین چند سال کوتاه، لیست بلند بالایی از بازی‌های این سبکی به بازار آمده که واقعا قابل توجه است. یکی از رانرهای واقعا جذاب، همین بازی Redhead Redemption است که اسمش هجو نام بازی فوق‌العاده زیبای RedDead Redemption است. از کسانی که چنین حس شوخ طبعی جالبی دارند توقع نمی‌رود بازی بدی عرضه کنند. جز این هم نیست. RR یک عنوان موبایلی مرحله‌ای، با طنزی خوشایند است که ظاهر کارتونی بامزه‌اش هر آدم سخت‌پسندی را به خود جذب می‌کند.

داستان بازی ماجرای یک دختر و برادر کوچکش است که در آخرالزمان زامبی‌ها زندگی می‌کنند. طفل کوچک داستان که همیشه در قنداقی از پشت خواهر آویزان است، تبحر خاصی در کار با سلاح گرم دارد! از این رو هر بار که دختر به خارج از خانه سغفر می‌کند، برادرش از پشت سر دخل زامبی‌های مهاجم را می‌اورد.

هر مرحله بازیکن را در میان سیل تعقیب‌گر زامبی‌ها قرار می‌دهد. با کج و راست کردن دستگاه یا با انگشت گذاشتن روی جناحین تصویر (بسته به نوع کنترلی که انتخاب کنید) می‌توانید کاراکتر بازی را به اطراف حرکت داده و دشمنان را در تیررس قرار بدهید.

در کنار مراحل داستانی، یک مد بی‌پایان هم برای بازی تعریف شده که لطف خاص خودش را دارد. همچنین باید به تنوع اسلحه و ارتقاهای مربوط به آن‌ها اشاره کرد که واقعا بازی را از یکنواختی درمی‌آورند. این بازی را به دوستداران سبک رانر و هواداران سبک‌های کارتونی توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Redhead Redemption

سیستم عامل: اندروید

سازنده: 9GAG

سبک: آرکید، رانر، اکشن

دانلود رایگان بازی Redhead Redemption برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها