معرفی بازی DEAD TRIGGER2

بازی موبایل: فراتر از وحشت

بررسی بازی Crazy Zombies

با زامبی‌ها پادشاهی کنید

از بازی‌های آنلاین خوشتان می‌آید؟ پیشرفت و صعود در بازی‌هایی که سرعت عمل و قدرت استراتژی شما را تست می‌کنند را دوست دارید؟ از همه مهم‌تر، هنوز از تم زامبی خسته نشده‌اید؟ پس بپرید بالا که "زامبی‌های دیوانه" برای شما طراحی شده است.
کد خبر: ۷۴۴۵۷۸
با زامبی‌ها پادشاهی کنید

عنوان بازی: Crazy Zombies

سیستم ‌عامل: اندروید

سازنده: Since Times

سبک: استراتژی/ نقش آفرینی آنلاین

امتیاز: 7.0

جام جم کلیک: بازی زامبی‌های دیوانه از آن دسته بازی‌هایی است که اگر حواستان نباشد و پایش بنشینید، ناگهان به خود که بیایید، متوجه خواهید شد که ساعت‌هاست پای آن نشسته و متوجه گذر زمان هم نشده‌اید. هسته‌ی این بازی از عناوین نقش‌آفرینی استراتژیک به عاریه گرفته شده است. بازیکن یک تیم از قهرمانانی با شخصیت و قابلیت‌های متفاوت ساخته و پا به میدان نبرد می‌گذارد.

هر ماموریت شما را در مقابل سیلی از زامبی‌های دیوانه! قرار می‌دهد. در این مراحل باید سرعت عمل را چاشنی دقت و استراتژی کنید تا زنده بمانید. زامبی‌ها انواع گوناگونی دارند و هر چه در بازی پیشرفت کنید، تنوع بیشتری پیدا خواهند کرد. شناخت نقاط ضعف و قوت هر زامبی برای شکست دادن بهتر و سریع‌ترش حیاتیست.

هر قهرمان ویژگی‌های خاص خودش را دارد. یکی در مبارزه از نزدیک تبحر دارد و دیگری از دور؛ یکی پیکر قوی‌تری دارد و دیگری ضعیف است، اما توانایی احیای همراهانش را دارد. ابتدای هر ماموریت باید افراد خود را طوری بچینید که بیشترین مدت زمان ممکن را دوام آورده و آن مرحله را با موفقیت بگذرانید. طبعا هرچقدر موفق‌تر عمل کنید، ستاره و امتیاز و منابع بیشتری در اختیار خواهید گرفت. بهترین استراتژی این است که قهرمانان قوی‌تر را در جلوی خط و ضعیف‌تر‌ها را در پشت قرار بدهید.

سوای قهرمانان اصلی بازی که بیش از دوجین هستند، تعدادی قهرمان دیگر نیز در بازی وجود دارد که در یک سری ماموریت مشخص قادر به استخدام موقت آن ها هستید. سوای این جمع قابل توجه قهرمانان، هر شخصیت یک سری مهارت خاص خود را دارد. یکی با اره برقی خود حرکتی دورانی و مرگبار انجام می‌دهد، یکی دیگر نارنجک می‌اندازد و دیگری دوستان در خطرش را احیا می‌کند. هر شخصیت حدودا سه مهارت ویژه دارد که با ترفیع درجه و کسب تجربه‌ی کافی می‌توانید مهارت‌های دیگر را برایش باز کنید.

تنوع در این بازی به همین جا ختم نمی‌شود. قبل از هر مرحله می‌توانید یک سری امکانات اضافی برای موفقیت در آن ماموریت تهیه کنید. این امکانات شامل سازه‌های انسداد جاده، مین زمینی، تله، بسته‌ی کمک‌های اولیه و بمب است. در عین حال، هر شخصیت تا حد قابل توجهی جای پیشرفت و ارتقا دارد و جنبه‌های مختلف او، از جمله سلامتی، قدرت دفاعی، قدرت آتش و... را می‌توان بهبود بخشید. همچنین در قسمتی دیگر ارتقاهای مخصوصی برای لباس و تجهیزات شخصیت‌ها وجود دارد.

گرافیک بازی حالتی طنز و کارتونی داشته و به عنوان یک بازی با تم زامبی واقعا به دل می‌نشیند. سعی شده که ظاهر بازی و حتی منوهای آن هم به گونه‌ای طراحی شود که کمترین فشار را بر سیستم و اینترنت بازیکن وارد کند.

در کل اگر اهل بازی‌های آنلاین استراتژیک هستید و نیمچه علاقه‌ای هم به زامبی‌ها دارید، این بازی را از دست ندهید. برخلاف اکثر بازی‌های سطحی با تم زامبی، عمق قابل توجهی دارد.

دانلود رایگان بازی Crazy Zombies برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها