معرفی بازی DEAD TRIGGER2

بازی موبایل: فراتر از وحشت

معرفی بازی Ninja Zombie Panda Run

بازی موبایل: زامبی با وجدان

"همه چیز به ظاهر نیست!" از این گفته راست‌تر هم داریم؟ اگر باور ندارید نینجا زامبی را تجربه کنید!
کد خبر: ۷۴۸۳۴۴
بازی موبایل: زامبی با وجدان

جام جم کلیک: گاهی اوقات یک سری چیزهای غیرعادی سر راهمان قرار می‌گیرند. چیزهایی که با شک و تردید به آن‌ها نگاه می‌کنیم، اما وقتی که مدتی را با آن‌ها سپری کردیم، متوجه جواهر نهفته در وجودشان می‌شویم. نینجا زامبی از آن دسته چیزهاست.

خدا می‌داند چرا و چطور، اما به هر نحوی سازندگان یک جایی با خود تصمیم گرفته‌اند که شخصیت اصلی بازی را یک نینجای زامبی شده، شاید هم یک زامبی نینجا شده بگیرند که کمر به اجرای عدالت بسته و برای نجات پانداهای مظلوم از چنگ خون‌آشام‌های سامورایی به پا می‌خیزد! فراتر از آن، ظاهر زامبی نینجای ما، تصویر مورچه‌ی باد کرده‌ای را تداعی می‌کند که مادر مرحومش در عقد مگسی گردن کلفت بوده و با وجود به ارث بردن چشمان پدرش، به تقابل با سنت‌های مرد سالارانه‌ی خاندان پدر برخاسته است!

برخلاف ظاهر ساده‌ی بازی، کنترل آن در سطح خوبی قرار دارد. با اندکی آشنایی با این سبک به خوبی خواهید توانست مراحل را طی کنید. تعداد مراحل بازی خیلی زیاد نیست، اما برای یک عنوان رایگان واقعا مناسب است. زامبی نینجای ما بوسیله‌ی کنترل ژیروسکوپی دستگاه حرکت می‌کند، با لمس سمت چپ تصویر پریده و با لمس سمت راست، ستاره‌های معروف نینجایی پرتاب می‌کند! وظیفه‌ی بازیکن این است که با بهره گرفتن از این موارد با دقت و سرعت پیشروی کرده، دشمنان را از سر راه برداشته و با موفقیت به پایان آن‌ها، یعنی نجات پاندا برسد.

نینجا زامبی بالاتر از خیلی از بازی‌های خوش بر و روی بازار موبایل است که کنترل پر نقصانی دارند. اجرای آن هم سخت‌افزار خیلی پرقدرتی نمی‌طلبد و از این رو برای بسیاری افراد لحظات خوشی می‌آفریند.

عنوان بازی: Ninja-Zombie

سیستم ‌عامل: اندروید

سازنده: Halco Logic Games

سبک: پلتفرمر

دانلود رایگان بازی Ninja-Zombie برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها