ساخت شهرک سینمایی برای «کورش کبیر»

مسعود جعفری‌جوزانی با حضور در شاهرود از چند لوکیشن برای ساخت فیلم «کورش کبیر» بازدید کرد.
کد خبر: ۷۸۱۴۶۵
ساخت شهرک سینمایی برای «کورش کبیر»

به گزارش مهر، مسعود جعفری‌جوزانی که برای اکران فیلم سینمایی «ایران‌برگر» و افتتاح سینمای هلال‌احمر شاهرود به این شهرستان سفر کرده بود، در کنار بازدید از چند لوکیشن فیلم «کورش کبیر» جدیدترین اثر سینمایی خود، با حضور در شورای اسلامی شهر شاهرود مورد استقبال رمضانعلی باقری، رئیس و همچنین دیگر اعضای این شورا قرار گرفت.

در این جلسه یکساعته‌ که محمدهادی کریمی فیلمنامه فیلم سینمایی «ایران‌برگر» و همچنین مجید پازوکی از حامیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شاهرود نیز در آن حضور داشتند، رمضانعلی باقری، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در ارتباط با موقعیت اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و برای همکاری با ساخت «کورش کبیر» و فراهم کردن مقدمات ساخت این فیلم و همچنین احداث شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود اعلام آمادگی کرد.

مسعود جعفری‌جوزانی نیز در این جلسه درباره اهمیت ساخت فیلم سینمایی «کورش کبیر» و همچنین ساخت شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود در تقویت اشتغالزایی، صنعت گردشگری، صرفه‌جویی در ساخت پروژه‌های سینمایی و جایگاه سینما در توسعه فرهنگی و هنری این شهرستان صحبت کرد.

وی در این سفر با محمدرضا هاشمی، فرماندار شاهرود نیز دیدار کرد که فرماندار این شهرستان موافقت خود را برای فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم سینمایی «کورش کبیر» و همچنین ساخت شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها