تیم فوتبال تراکتورسازی ایران دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سرگذاشت. این پیروزی در شرایطی حاصل شد که سرخپوشان تبریزی بازی اول خود را به نماینده ازبکستان واگذار کرده بودند.
کد خبر: ۷۷۶۹۱۰
تراکتورسازی، الاهلی امارات را شکست داد

در ادامه رقابت های هفته دوم سیزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الاهلی امارات بود که در پایان برابر حریف خود به برتری یک بر صفر دست یافت. فرشاد احمدزاده(40) برای تراکتورسازی گل زد.

در این دیدار که از گروه D این رقابت ها برگزار می شود، شاگردان اولیویرا در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و با وجود حملات زیادی که روی دروازه حریف داشتند اما تنها یک بار موفق شدند دروازه الاهلی را باز کنند.

در دقیقه 40 این دیدار فردین عابدینی از جناح راست نفوذ خوبی را انجام داد و پس از پشت سر گذاشتن سه بازیکن الاهلی درون محوطه شش قدم پاس عرضی زیبایی را برای فرشاد احمدزاده ارسال کرد که این بازیکن با حضور به موقع و ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در نیمه دوم تیم الاهلی برتری نسبی برابر میزبان خود داشت و حملات زیادی را روی دروازه تراکتورسازی انجام داد اما نتوانست از این فرصت ها استفاده کند. شاگردان اولیویرا هم در نیمه دوم دل به ضد حملات بسته بودند اما کم تعداد بودن نفرات این تیم در خط حمله اجازه نداد معدود فرصت ها هم به موفقیت منجر شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین بازی خود برابر نسف قارشی ازبکستان تن به شکست داده بود و با این پیروزی 3 امتیازی شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها