حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افرادی مثل سردار قاسم سلیمانی آبرو و عزت ایران در منطقه هستند که بایستی همه ما قدردان این نعمت‌ها باشیم.
کد خبر: ۷۷۲۷۳۷
ناطق‌نوری: سردار سلیمانی آبرو و عزت ایران در منطقه است

به گزارش ایرنا، ناطق‌نوری در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: مردم با حضور مقتدرانه و پرشمار خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هم قدرت تحلیل و هم قدرت تفکیک مسائل را دارند.

گزارش توکلی درباره بودجه

احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس در گزارشی از لایحه بودجه 94 به مردم با اعلام این‌که اتکای بودجه 94 به نفت افزایش یافته است، گفت: این بودجه علامت خاصی دال بر مقاومت و جدی گرفتن جنگ سیاسی و اقتصادی به دشمن نمی‌دهد.

به گزارش فارس، توکلی در این نامه آورده است: کسری بودجه ظاهراً صفر است. اما اگر درآمد مالیاتی را از کل منابع کم و مانده را با هزینه‌ها مقایسه کنیم کسری واقعی در لایحه آشکار می‌شود که در لایحه نزدیک به 105 هزار میلیارد تومان بود که با تغییراتی که در کمیسیون تلفیق روی داد، تقریباً 89 هزار میلیارد تومان است. دولت به شکل کاملاً غیرعلمی و تبلیغاتی اصرار دارد که بودجه‌اش کسری ندارد.

هادی خامنه‌ای: اصلاحات باید ابتدا خودش را اصلاح کند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: همه وابستگان به اصلاحات باید در ابتدا خود را اصلاح کنند و بعد به سمت اصلاح جامعه بروند.

به گزارش فارس، سید هادی خامنه‌ای، در هفتمین کنگره حزب اراده ملت، اظهار کرد: مردم‌سالاری و دموکراسی واژه‌های قشنگی است، اما وقتی کسی ادعا می‌کند باید توجه داشته باشیم که شایستگی ملاک است نه وابستگی به جناح یا حزب.

وی ادامه داد:‌ در کنار این امر اخلاق سیاسی و اصلاح در امر سیاست ایجاب می‌کند که این موارد را رعایت کنیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره)‌ با بیان این‌که اصلاحات معتقد است هر کس به اندازه‌ای که می‌داند حرف بزند، گفت:‌ این از پایه‌های اصلاحات است؛ افرادی هستند که می‌خواهند درباره همه چیز اظهار نظر کنند.

رحیمی در بند عمومی زندان اوین

رئیس سازمان زندان‌های کل کشور گفت: محمدرضا رحیمی در بند عمومی زندان اوین است و از امکانات خاصی برخوردار نیست.

به گزارش فارس، جهانگیر در جمع خبرنگاران همچنین درباره آمار تعداد زندانیان در سال ۹۳ اظهار کرد: متاسفانه آمارمان رو به رشد است، اما امیدواریم با سیاست‌هایی که درخصوص کاهش جمعیت کیفری در حال پیگیری است، بتوانیم آمارها را کاهش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها