نمایندگان دولت یمن شامل تعدادی از وزرای این کشور در سفری دو روزه، ظهر دیروز وارد تهران شدند.
کد خبر: ۷۷۵۹۷۰
نمایندگان دولت یمن در تهران

به گزارش فارس، دیدار و گفت‌وگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و اوضاع کنونی یمن از جمله برنامه‌های این هیأت در تهران است.

همچنین دیروز نخستین هواپیمای ایرانی در صنعا بر زمین نشست و به گفته معاون سفیر ایران در یمن، این هواپیما حامل کمک‌های بشردوستانه و هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بود.

بر اساس این گزارش، این اولین هواپیمای ایرانی بود که پس از چند دهه در صنعا فرود آمد.این پرواز پس از آن انجام شد که توافق‌نامه حمل و نقل هوایی میان اداره کل حمل و نقل هوایی یمن و شرکت هواپیمایی «ماهان ایر» ایران امضا شد.

ایراد دوباره شورای نگهبان به طرح حمایت از آمران به معروف

شورای نگهبان برای دومین بار طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را رد و ایرادات آن را به مجلس اعلام کرد.

نیروگاه بوشهر 2 ماه از مدار خارج می‌شود

نیروگاه هسته‌ای بوشهر براساس برنامه‌ریزی قبلی از ساعت 23 دیشب برای مدت حدود دو ماه از مدار خارج شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، این تصمیم در جهت فراهم کردن امکان در مدار بودن نیروگاه در ایام اوج مصرف شبکه سراسری در تابستان سال 94 اتخاذ شده است.

نیروگاه بوشهر اکنون حدود 190 روز کارکرد موثر سوخت دارد که در صورت ادامه تولید، با رسیدن به مرز 300 روز کارکرد موثر سوخت در اواسط خرداد و در زمانی که بیشترین نیاز به تولید این نیروگاه وجود دارد، باید برای سوخت‌گذاری بعدی از مدار خارج می‌شد.

قدردانی سپاه از رسانه ملی

سردار سرتیپ رمضان‌شریف، مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی از اهتمام و تلاش اصحاب رسانه بویژه رسانه ملی در پوشش خبری رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۹ قدردانی و تشکر کرد.

تظاهرات مخالفان در مسکو

هزاران نفر از مخالفان دولت روسیه به نشانه سوگواری و بزرگداشت بوریس نمتسوف، سیاستمدار مخالف این کشور در مرکز شهر مسکو تظاهرات کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از شبکه رویترز، الکسی مایوروف، رییس اداره امنیت منطقه‌ای شهر مسکو اعلام کرد مقامات مسکو اجازه برگزاری این اجتماع را با حضور حداکثری 50 هزار نفر صادر کرده است. مقامات مسکو هشدار داده بودند با هدف افزایش تدابیر امنیتی و پیشگیری از اقدامات خرابکارانه، پلیس شرکت‌کنندگان در این اجتماع را همراهی خواهد کرد.

بوریس نمتسوف پنجاه و پنج ساله روز جمعه در نزدیکی کرملین به ضرب گلوله کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها