دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور سابق دایر بر تحمل پنج سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.
کد خبر: ۷۷۱۰۸۲
محمدرضا رحیمی راهی اوین شد

به گزارش ایسنا، بر اساس این حکم، ماموران پلیس دیروز با حضور در محل سکونت محکوم علیه، وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده برای تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.

قم، مقصد چهاردهمین سفر استانی دولت

محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، شهر قم را مقصد چهاردهمین سفر استانی هیات دولت عنوان کرده است.

او به تسنیم گفت: کاروان دولت تدبیر و امید روزهای ششم و هفتم اسفند به استان قم سفر می‌کند. پیش از انجام این سفر، دیروز حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور با برخی علما و مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد.

اعتراض به توقف رسیدگی به شکایت بورسیه‌ها

به‌دنبال اظهارات معاون قضایی دیوان عدالت اداری در مورد توقف رسیدگی به شکایات بورسیه‌ها از وزارت علوم با استناد به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۲۳۵ نفر از دانشجویان بورسیه با ارسال نامه‌ای سرگشاده‌ نسبت به این مساله اعتراض کردند.

به گزارش فارس، در همین حال رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به اعتراض ۱۲۳۵ دانشجوی بورسیه، گفت: ما هم معتقدیم با ادامه این روند حقوق دانشجویان تضییع می‌شود، به همین جهت شورای عالی انقلاب فرهنگی باید هر چه زودتر تکلیف این قضیه را روشن کند.

محکومیت مدیرمسئول «مهرنامه» و توقیف «رمز عبور»

سید محمود علیزاده‌طباطبایی، وکیل‌ مدافع مدیر مسئول ماهنامه «مهرنامه» به ایرنا گفت: جلسه دادگاه موکلش برگزار و طی آن مدیرمسئول «مهرنامه» به پرداخت سه میلیون تومان جزای نقدی بدل از یک سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت مطبوعاتی محکوم شد. اتهام وی، انتشار مطالب جهت تبلیغ گروه‌های منحرف اعلام شده است.

همزمان شب گذشته خبرگزاری فارس از توقیف نشریه «رمز عبور» با حکم دادستانی تهران خبر داد.

اظهارات گستاخانه یک جمهوریخواه

یک نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی گستاخانه گفته «ایران همچون ماری است که پیش از نیش زدن، باید آن را کشت.»

به گزارش فارس و به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، مایک هوکابی از نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به‌ عنوان تنها کسی نام برده که شایستگی هشدار دادن به جهان درباره خطرات دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را داراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها