یک مرد گچسارانی در شبانه روز غذا نمی‌خورد و تنها خوراک وی نوشابه است.
کد خبر: ۷۶۸۸۰۰

به گزارش پایگاه بویرنیوز ،بارها و بارها از طریق رسانه‌ها، پزشکان و … در مورد بلایی که نوشابه سرمان می‌آورد، شنیده‌ایم. متخصصان تغذیه می‌گویند ترکیبات به کار رفته در نوشابه مانند اسید فسفریک مانع جذب کلسیم از طریق دستگاه گوارش می‌شود.

آرمان پناه‌پوری، مسئول روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی گچساران در این باره گفت: غلامرضا اردشیری، تعمیرکار فایبرگلاس است. وی یکی از دانشجویان ترم آخر رشته حقوق بوده و پنجاه و هشت ساله است. او از تیر 1386 شروع به مصرف نوشابه کرده است. این مرد از هفت سال پیش تاکنون چیزی به اسم صبحانه، ناهار و شام نخورده و خوراک وی فقط نوشابه گازدار است.

غلامرضا درباره شرایط خود می‌گوید: میلی به خوردن هیچ نوع غذا، میوه، تنقلات و... ندارم و این سال‌ها را فقط با خوردن نوشابه سپری کرده‌ام.

او به چند دکتر فوق‌تخصص مراجعه کرده، اما معالجه نشده است.

این مرد درباره بیماری‌اش می‌‌گوید: آنچه پزشکان به من گفتند این بود که مویرگی در مغز که هنگام گرسنگی شخص اعلام می‌کند که گرسنه‌اید در مغز من از کار افتاده است.

خدا را شکر هیچ‌گونه مشکل جسمی و امراض ناشی از مصرف نوشابه نداشته‌ام و فقط در کودکی کلیه‌هایم سنگ‌ساز بود و مشکل کلیوی داشتم که اکنون یک کلیه‌ام کار می‌کند. در طول روز فقط سه ساعت آن هم از ساعت 3 بامداد تا 6 صبح می‌توانم بخوابم.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها