Weather Underground نرم‌افزاری است که به وسیله آن می‌توان دقیق‌ترین پیش بینی از آب و هوای محلی، رادار تعاملی، نقشه‌های ماهواره‌ای و هشدار در صورت وجود آب و هوای سخت را در اختیار داشت.
کد خبر: ۷۶۱۵۷۹
نرم‌افزار موبایل: اطلاعات 33000 ایستگاه هواشناسی در دستان شما

جام جم کلیک: این نرم‌افزار با استفاده از اطلاعات ایستگاه‌های هواشناسی درسراسر دنیا که بیش از 33000 ایستگاه بوده، قادر است تا وضعیت دقیق آب و هوایی مربوط به منطقه شما را به صورت زنده برایتان نمایش دهد.

این نرم‌افزار در بسیاری از مواقع از جمله سفر کردن می‌تواند برای شما کاربرد داشته باشد به عنوان مثال در صورتی‌که قصد مسافرت از طریق هواپیما را به منطقه‌ای خاص داشته باشید که دارای آب و هوای متغیری است می‌توانید از طریق این اپلیکشین وضعیت آب و هوای آن منطقه را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید بیلیط هواپیما و عظیمت به آنجا نمایید.

Weather Underground علاوه بر داده‌هایی که پی‌در‌پی از طریق ایستگاه‌های هواشناسی، رادارها و ماهواره‌ها از سراسر زمین ارسال می‌کند قادر به سفارشی ساختن نقشه همراه با انتخاب لایه‌های اطلاعاتی خاص و ایستگاه‌های مختلف هواشناسی در آن منطقه است که کمک بسزایی در جهت اطلاع از وضعیت آب و هوا، هشدارهای خاص، خطرات آتش سوزی، طوفان و... به شما خواهد کرد.

این نرم‌افزار اولین سرویس اطلاعاتی آنلاین آب و هوایی است که از سال 1995 توانست اطلاعات آب و هوایی را به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از طریق برنامه‌های تلفن همراه و وب سایت wunderground.com منتقل کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد اطلاع‌رسانی این نرم‌افزار که با استفاده از ایستگاه‌های هواشناسی منطقه شما کنترل می‌شود و به شما اطلاع داده می‌شود می‌توان به وضعیت درجه حرارت هوا، سرعت و جهت باد، میزان رطوبت، فشار هوا، میزان دید، ساعات طلوع و غروب آفتاب، تقویم، مشاهده آنلاین آب و هوا بر روی نقشه با استفاده از رادار، ماهواره و ایستگاه‌های هواشناسی و ارسال اطلاعات بر روی شبکه‌های اجتماعی از جمله تویتر اشاره کرد.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 4.0 و آی.او.اس 7.0 را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Weather Underground برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار Weather Underground برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها