این دسته بازی با تمام چیزهایی که دیده‌اید متفاوت است

عجیب‌ترین دسته بازی در تاریخ

شاید استفاده از دسته‌های بازی تولید شرکت‌های مستقل برای گیمرها چندان گزینه مطلوبی محسوب نشود ولی شرکت Mad Catz با عرضه کردن یک دسته ویژه در نمایشگاه CES این ساختار را متحول ساخته است.
کد خبر: ۷۵۷۹۷۳
عجیب‌ترین دسته بازی در تاریخ

جام جم کلیک: در دنیای سخت‌افزار بازی‌های کامپیوتری نمی‌توان انتظار داشت که دسته‌های ساخت شرکت‌های مستقل دارای توانایی رقابت با دسته‌های ساخت شرکت‌های مطرح ساخت کنسول باشند و به‌ همین دلیل نیز کمتر‌ پیش می‌آید که شاهد یک محصول بسیار با کیفیت در این رده باشیم ولی شرکت Mad Catz در نمایشگاه CES امسال به رونمایی و معارفه یکی از متفاوت‌ترین دسته‌های بازی تاریخ دست زده است که با دیدن آن حتی افراد غیر گیمر نیز جذب خواهند شد.

این دسته ویژه بازی که Lynx 9 نام دارد را می‌توان به جرأت انعطاف‌پذیرترین دسته بازی دانست، ظاهر این دسته شبیه روبات‌های تغییر شکل دهنده در فیلم Transformers است و در عمل نیز شما خواهید توانست تا این دسته بازی را به مدل‌های مختلفی تغییر شکل داده و از آن به‌نحوی استفاده کنید که بهترین کارایی را برای شما داشته باشد و به عبارت دیگر در دستان شما دارای بالاترین راحتی باشد.

این دسته دارای امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه مقصد است و باید گفت که این نوع اتصال برای آن یک مزیت است زیرا می‌توان از این دسته برای پلتفرم‌های زیر استفاده کرد: پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، اکس باکس 360، اکس باکس وان، کامپیوترهای خانگی، تبلت‌ها و در نهایت تلفن‌های همراه هوشمند. این لیست به خوبی نشان می‌دهد که چرا این دسته بازی برای همه مناسب خواهد بود.

این دسته به تازگی رونمایی شده است ولی در باره زمان دقیق عرضه آن خبری در دسترس نیست؛ قیمت عرضه Lynx 9 نیز 299 دلار خواهد بود که البته برای یک محصول در این رده بسیار بالا به‌حساب می‌آید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها