بسته ویژه به‌روز رسانی اکس باکس با توجه به خدمات عینک‌های هوشمند ساخته شده است

همخوانی اکس‌باکس وان با عینک‌های هوشمند

شرکت مایکروسافت با عرضه جدیدترین بسته به‌روزرسانی برای کنسول بازی نسل هشتم خود امکان اتصال به این کنسول توسط عینک‌های هوشمند را فراهم کرده است.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۳
همخوانی اکس‌باکس وان با عینک‌های هوشمند

جام جم کلیک: شرکت مایکروسافت بازار رقابت در کنسول‌های نسل هشتم را بسیار ضعیف‌تر از رقیب خود یعنی سونی آغاز کرد ولی به تدریج و با اضافه کردن امکانات مختلف به کنسول خود سعی در جبران مافات داشته و برنامه‌هایی برای رسیدن به صدر جدول فروش کنسول‌ها را در پیش گرفت.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه مایکروسافت مربوط به عرضه امکانات مدرن و جدید برای کنسول خود بود که تنها با کمک بسته‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری ممکن می‌شدند. این شرکت در بازه‌های زمانی کوتاه به عرضه بسته‌های به‌روزرسانی ویژه‌ای دست زد که هر یک از آن‌ها امکانات منحصر به‌فردی را در خود جای داده بودند و در آخرین بسته عرضه شده توسط این شرکت نیر کنسول مایکروسافت امکان همخوانی ویژه‌ای را با عینک‌های هوشمند پیدا خواهد کرد.

این بسته شامل امکانات کنترلی برای استفاده از عینک هوشمند است و علاوه بر آن نیز امکانات انتقال تصاویر از روی نمایشگر دستگاه‌های مختلف نیز به اکس‌باکس وان افزده شده است. به این ترتیب می‌توانید از طریق کامپیوتر خانگی، تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به ویندوزفون و حتی برخی از تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به اندروید نیز به انتقال مستقیم تصاویر نمایش یافته بر روی اکس‌باکس وان بپردازید.

شایان ذکر است که مایکروسافت اعلام کرده است که بخش اصلی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را هنوز عرضه نکرده است و بیشتر امکانات مدنظر این شرکت همزمان و یا پس از عرضه ویندوز 10 بر روی این کنسول بازی محبوب ارائه خواهند شد. البته هنوز زمان قطعی انتشار ویندوز 10 توسط مایکروسافت مشخص نشده است ولی بیشتر شایعات بر عرضه زودهنگام این نرم‌افزار در سه ماه آینده تاکید دارند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها