گوشی 25 دلاری مایکروسافت نیمه هوشمند است

مایکروسافت گوشی Nokia 215 را معرفی کرد

مایکروسافت گوشی غیر هوشمند جدیدی را با نام Nokia 215 رونمایی کرده است. این گوشی که تنها 25 دلار قیمت دارد، ارزان‌ترین گوشی مایکروسافت با قابلیت اتصال به اینترنت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۲۵۹
مایکروسافت گوشی Nokia 215 را معرفی کرد

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت گوشی غیر هوشمند جدیدی را با نام Nokia 215 رونمایی کرده است. این گوشی که تنها 25 دلار قیمت دارد، ارزان‌ترین گوشی مایکروسافت با قابلیت اتصال به اینترنت محسوب می‌شود.

نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی این گوشی‌هوشمندِ ارزان قیمت، قابلیت اتصال آن به فیس‌بوک، پیام‌رسان‌های مختلف، توییتر، موتور جستجوی بینگ، مرورگر اپرا مینی و گزارش دهنده‌ی آب و هوای MSN است. در واقع این گوشی معمولی قادر است برخی از امکانات گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد.

گوشی ۲۵ دلاری جدید مایکروسافت فقط از شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کند و صفحه‌نمایشِ ۲.۴ اینچی آن دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. این گوشی همچنین از یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و قادر است فایل‌های MP3 پخش کند، به رادیو FM متصل شود یا مانند چراغ قوه‌ عمل کند.

از آنجایی که نوکیا ۲۱۵ از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌‌کند، می‌توان هدست بلوتوث نیز به آن وصل کرد. این گوشی قادر است ۲۹ روز در حالت استندبای و بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

مایکروسافت گوشی Nokia 215 را در برخی از کشورهای آسیایی، خاورمیانه و اروپا عرضه خواهد کرد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
چی شده ك با نام نوكیا اومده بیرون؟

نیازمندی ها