جام جم ورزشی: قهرمان جهان و المپیک از رفتار سال های گذشته اش در ماجرای اختلاف با کوروش باقری ابراز پشیمانی کرد.
کد خبر: ۷۵۳۶۶۰
پشیمانی سلیمی از رفتار گذشته‌اش با باقری

بهداد سلیمی درباره ماجرای اختلاف با کوروش باقری گفت: آقای باقری از فنی ترین مربیان ایران هستند و در این مساله کسی تردیدی ندارد. ایشان توانایی فنی بسیار بالایی دارند و نتایجی که به دست آوردند نیز موید این مطلب است. البته این حرف را الان نمی زنم و در گذشته هم این مطلب را گفته بودم که از نظر فنی مشکلی وجود نداشت و یک سری مسائل داخلی وجود داشت که باعث شد نتوانستیم همکاری کنیم.

وی ادامه داد: هنوز سر حرف ها و اعتقاداتم هستم اما اگر دو سال پیش به اندازه الان تجربه داشتم شاید به گونه دیگری برخورد می کردم که این مشکلات به وجود نمی آمد. به هر حال آن موقع جوان و ناپخته بودم، اگر در شرایط فعلی قرار داشتم با تجربه بیشتری مساله حل می شد و این شرایط به وجود نمی آمد.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا این اظهارنظر او به این معناست که نباید مقابل مربی خود می ایستاده، گفت: صددرصد همین طور است.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که آیا به ورود به دنیای سیاست فکر می کند، گفت؟ فعلا برنامه ای ندارم و تمام تمرکزم روی وزنه برداری است. دوست دارم تا وقتی در وزنه برداری هستم 100 درصد توانم را روی ورزش بگذارم.

سلیمی درباره وضعیت مالی زندگی اش نیز گفت: خدا را شکر وضعیت خوب است. صندوق حمایت از قهرمانان به فراخور مدال و سابقه و ... حقوقی به من می دهد که حدود 2 میلیون و 50،60 هزار تومان است که البته چهار، پنج ماهی می شود که نگرفته ام و نمی شود رویش حساب کرد. فدراسیون هم در شرایطی که در اردو باشیم به ما حقوق می دهد که این اواخر به یک میلیون و 800 هزار تومان رسیده بود.

قهرمان بازی های آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که آیا این حقوق کفاف زندگی اش را می دهد، گفت: خدا را شکر از جاهای دیگر هم می رسد.

وی درباره ورودش به ورزش نیز عنوان کرد: من اول ژیمناستیک کار می کردم و تا سن شش و هفت سالگی هیکلم خیلی درشت نبود اما پس از کنار گذاشتن ژیمناستیک وزنم زیاد شد. مدتی کشتی کار کردم اما راستش زیاد علاقه نداشتم. فوتبال هم در حد کوچه و محلات بازی می کردم. بعدش سراغ وزنه برداری رفتم و از سال 81 وارد این کار شدم تا سال 86 که به تیم ملی رسیدم.

سلیمی درباره عمر قهرمانی اش پیش بینی کرد: فعلا تا المپیک ریو برنامه دارم وزنه بزنم. البته مشروط به اینکه بدنم جواب بدهد چون وزنه برداری پر از مصدومیت است. وزنه برداری رشته انفجاری است. رشته ای نیست که بدویم تا گرم شویم. باید انفجاری وزنه را بالای سر ببریم و در همین حرکات ناگهانی ممکن است پارگی عضلات و تاندون پیش بیاید.

وی درباره ازدواجش نیز گفت: من سال 90 ازدواج کردم. همسرم خواهر یکی از دوستان نزدیکم بود و از این طریق آشنا شدیم.

سلیمی در مورد حضور هسمرش در مسابقات جهانی و این که آیا تاثیر منفی روی کارش داشته باشد، گفت: همیشه خانواده ها تاثیر مثبت دارند و هر کس بگوید که خانواده رویش تاثیر منفی داشته و پسرفت کرده حرف درستی نزده است. من وقتی همسرم را دیدم آرامش گرفتم و خودم از اوخواستم که در حرکت دو ضرب کنارم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها