سعیدی: مردم و رهبری فتنه 88 را خنثی کردند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، نهم دی را تجلی‌گاه همبستگی رهبـــری الهی و مردم عنوان کرد و با بیان این‌که مردم و رهبری فتنه 88 را خنثی کردند، گفت: توجه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تضـمین‌کننده بقای انقلاب است.
کد خبر: ۷۵۳۱۵۰

علی سعیدی در گفت‌وگو با میزان آنچه را که در سال 88 شکل گرفته بود یک جریان برانداز قدرت‌طلب خواند و تصریح کرد: این جریان ناسالم با همراهی نیروهای داخلی و خارجی حرکت خرنده‌ای را برای براندازی انقلاب اسلامی شکل داده بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، اتفاقات سال 88 را با حرکت‌های انقلاب مخملی در برخی از کشورهای جهان مقایسه کرد و ادامه داد: نظام سلطه با محوریت برخی از جریان‌های داخلی درصدد بودند که با برپایی یک انقلاب مخملی زمینه براندازی نظام را به شکل نرم فراهم کنند که با هوشیاری مردم و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این امر ناکام ماندند.

وی حرکت‌های سال 88 را دارای شباهت‌های فراوان با انقلاب‌های مخملی در کشورهایی نظیر اوکراین دانست، و یادآور شد: حرکت‌هایی که در ایران و توسط جریان فتنه دنبال می‌شد، دقیقا از این انقلاب‌های مخملی و رنگی کپی‌برداری شده بود. وی انتخاب رنگ، کشاندن قشر خاصی از مردم به خیابان و ایجاد مطالبات واهی را از تشابهات این انقلاب‌ها با حوادث سال 88 عنوان و تاکید کرد: نظریه جین شارپ در مورد انقلاب مخملی نصب العینی بود که تشابه فتنه‌گران را با انقلاب‌های مخملی مشخص می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها