فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن وارث، پناهگاه، خورشید نینوا، آفتاب سرد، بچه‌های ابری، حلقه سبز 1 و 2، در جستجوی خوشبختی، فرزند خاک، سریع و خشن 5، دوست، به رنگ نارنجی، یک خواب کوچولو و... برخی از فیلم‌هایی است که امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۲۲۳
«فرزند خاک» و «بچه‌های ابدی» را در تلویزیون تماشا کنید

شبکه یک

امشب : ساعت 23، وینی ماندلا

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، وارث / ساعت 23، پناهگاه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «وینی ماندلا» به کارگردانی دارل روت، امشب ساعت 23 از شبکه یک پخش می‌شود. جنیفر هادسن، ترنس هاوارد و الیاس کوتیس بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «وارث» به کارگردانی کاظم بلوچی و تهیه‌کنندگی حسین صابری، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. منوچهر آذر، محمود پاک‌نیت و سیاوش طهمورث بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این شبکه فیلم سینمایی «پناهگاه» به کارگردانی دانیل اسپینوسا را هم برای فردا ساعت 23 در نظر گرفته است. رایان رینولدز و دنزل واشنگتن در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، خورشید نینوا / ساعت 14 و 30 دقیقه، مزرعه خانواده پردی

فردا: ساعت 9، بچه‌های ابدی

انیمیشن«خورشید نینوا» به کارگردانی علیرضا فرمانی، امروز ساعت 9 در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. این انیمیشن وقایع بعد از مرگ معاویه تا حادثه عاشورا در سال 61 هجری قمری را روایت می‌کند.

فیلم سینمایی «مزرعه خانواده پردی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیل میلر هم برای ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در جدول پخش شبکه دو گنجانده شده است.آلن آرکین و لورن هالی در فیلم «مزرعه خانواده پردی» محصول سال ۲۰۰۶ بازی کرده‌اند.

شبکه دو فیلم تلویزیونی«بچه‌های ابری» را فردا ساعت 9 پخش می‌کند. داستان فیلم شامل سه داستان است که در سه شب از دهه اول محرم اتفاق می‌افتد.

شبکه سه

امروز: 30 دقیقه بامداد، اوقات مشترک آنها / ساعت 10 و 30 دقیقه، بوی خوش یار / ساعت 16 و 30 دقیقه، جک غول‌کش / ساعت 20 و 30 دقیقه حلقه سبز1

فردا: 30 دقیقه بامداد، در جستجوی خوشبختی / ساعت 10 و 30 دقیقه، فرزند خاک / ساعت 17 و 40 دقیقه، سریع و خشن 5

فیلم سینمایی «اوقات مشترک آنها» به کارگردانی مجید اسماعیلی، 30 دقیقه بامداد امروز از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. مسعود کرامتی، مهدی صباغی و شیرین اسماعیلی در فیلم سینمایی اوقات مشترک آنها بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بوی خوش یار» به کارگردانی هادی رحیمی خواص و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان هم برای امروز ساعت 10 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. حسن اسدی، بابک انصاری و کیمیا باباییان بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «جک غول‌کش» به کارگردانی برایان سینگر هم امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

علاقه‌مندان به سریال حلقه سبز ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا هم می‌توانند این سریال را در قالب دو تله‌فیلم امروز و فردا از شبکه سه تماشا کنند. فیلم تلویزیونی«حلقه سبز1» امشب ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود و قسمت دوم آن هم فردا در همین ساعت به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی «در جستجوی خوشبختی» به کارگردانی ویل اسمیت و تاندی نیوتن،30 دقیقه بامداد جمعه از شبکه سه پخش می‌شود. ویل اسمیت و تاندی نیوتن در فیلم سینمایی «در جستجوی خوشبختی» محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرزند خاک» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. شبنم مقدمی، مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی در فیلم سینمایی «فرزند خاک» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی بازی کرده‌اند.

این شبکه فیلم سینمایی «سریع و خشن5» به کارگردانی جاستین لین را برای فردا ساعت 17 و 40 دقیقه در جدول پخش خود قرار داده است. وین دیزل، پل واکر، مایکل رودریگز و دواین جانسون در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، تنهایی

فردا: ساعت 12، دوست / ساعت 20 و 30 دقیقه، قهرمانان

فیلم سینمایی «تنهایی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. رویا تیموریان، شهاب حسینی، مجید مظفری، لاله اسکندری و امیرحسین مدرس بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «دوست» به کارگردانی مارتین دونووا هم برای فردا ساعت 12 تدارک دیده شده است. مارتین دونووا و دیوید مورس در فیلم سینمایی «دوست» محصول سال 2011 کانادا و آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنامه سینما چهار که جمعه شب‌ها از شبکه چهار پخش می‌شود، برای این هفته فیلم سینمایی «قهرمانان» به کارگردانی جان تروین را در نظر گرفته است. این فیلم ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، به رنگ نارنجی

فردا: ساعت 9، ستاره لارا / ساعت 13، مختارنامه(توابین) / ساعت 21، به دنیا بگویید بایستد

فیلم سینمایی «به رنگ نارنجی» به کارگردانی جورام لورسن، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. یانیک ون دی ولدی، توماس اکدا و وندی دجکی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «ستاره لارا» به کارگردانی پیت دی ریکر، فردا ساعت 9 برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. این فیلم محصول 2004 آلمان است.

فیلم تلویزیونی مختارنامه (نهضت توابین) به کارگردانی داوود میرباقری، برای فردا ساعت 13 آماده شده است.

فیلم تلویزیونی«به دنیا بگویید بایستد 1» به کارگردانی محمدرضا آهنج و با بازی فرهاد قائمیان، حامد کمیلی و مریم کاویانی، فردا ساعت 21 از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، یک خواب کوچولو

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، ترس

فیلم تلویزیونی «یک خواب کوچولو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین عامری، امشب ساعت 23 از شبکه شما به نمایش درمی‌آید.

ارسطو خوش‌رزم، علیرضا پورمحمد، لیلا جوان و سعید آهویی در فیلم تلویزیونی «یک خواب کوچولو» از تولیدات صداوسیمای مرکز گلستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما فیلم تلویزیونی «ترس» به کارگردانی فریدون کرمی را هم برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته است. امیررضا وزیری، محمدرضا شجریان، ناصر سروی، جمیله ستوده‌نیا و سمیه بلیانی در فیلم تلویزیونی «ترس» به تهیه‌کنندگی سیدداوود تقی‌نژاد تولید مرکز یزد بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «عکس»، «آرزوهای بزرگ 2»، «حوضچه کوچک»، «یک نقشه ساده» و «حفره» جمعه شانزدهم آبان ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها