ساعت 22 و 15 دقیقه امشب شبکه 3 آرسنال - گالاتاسرای از شبکه ورزش

اتلتیکو علیه یوونتوس شکست‌ناپذیر

امشب یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار خواهد شد؛ جایی که آتلتیکومادرید میزبان تیم مدعی یوونتوس است.
کد خبر: ۷۲۳۲۴۰

شاگردان دیه‌گو سیمئونه رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان را با شکست مقابل المپیاکو یونان شروع کردند تا کارشان در ادامه رقابت‌ها و با توجه به همگروهی با یوونتوس دشوار شود. آنها در حالی امشب برای جبران شکست بازی اول به میدان می‌روند که حریف ایتالیایی هم با ماکسیمیلیانو آلگری بسیار قدرتمند ظاهر شده و تمام پنج دیدار خود را در لیگ ایتالیا با پیروزی پشت سر گذاشته است.

البته الگری پیش از این‌که تیمش به مصاف اتلتیکو برود، گفت: بازی‌های اروپایی کاملا با سری A تفاوت دارد. شما دیدید که دو هفته پیش لیورپول برای بردن نماینده بلغارستان دچار مشکل شده بود. بازی‌ها در اروپا فیزیکی‌تر است. ضمن این‌که ما هم در گروه سختی قرار داریم. با باخت اتلتیکو، اوضاع پیچیده‌تر شده است. ما برای صعود نیاز به امتیازات زیادی خواهیم داشت.

سیمئونه هم درباره رویارویی تیمش با یوونتوس گفت: شکست در بازی اول کار ما را برای صعود سخت کرد، چرا که بازی دوم ما با یوونتوس هم بازی آسانی نیست. یووه کارش را در این رقابت‌ها خوب شروع کرده است.

برای بازی برابر یوونتوس ما با نهایت مسئولیت‌پذیری و دانستن این‌که سه امتیاز آن چقدر می‌تواند برای‌مان حیاتی باشد به میدان می‌رویم. البته هنوز زمان زیادی برای ناامید شدن داریم و بازی‌های زیادی در پیش است.

در دیگر دیدار این گروه مالمو در سوئد پذیرای المپیاکوی سه امتیازی است. مالمو که در تورین با دو گل مغلوب یوونتوس شده، در تلاش است تا بتواند از این بازی خانگی امتیاز بگیرد. المپیاکو نیز امیدوار است تا با برتری در این دیدار شگفتی‌سازی کند و به صدر جدول گروه برسد.

رونالدو به دنبال رکوردشکنی

امشب همچنین مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به بلغارستان سفر می‌کند تا روبه‌روی تیم لودوگراتس قرار گیرد. رئالی‌ها در بازی اول خود کوبنده ظاهر شدند و توانستند بازل سوئیس را در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه 5 بر یک شکست دهند. در این دیدار کریستیانو رونالدو با یک هت تریک می‌تواند به برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود و رکورد رائول را بشکند.

لودوگراتس در اولین دیدار خود در آنفیلد در حالی که تا دقیقه 90 برابر لیورپول به تساوی رسیده بود، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد، اما نشان داد اگر دست‌کم گرفته شود ظرفیت‌ شگفتی‌سازی دارد.

آنچلوتی درباره رویارویی با لودوگراتس گفت: می‌دانیم که لودوگراتس برابر لیورپول بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و می‌توانست با یک امتیاز آنفیلد را ترک کند. ما احترام خیلی زیادی برای آنها قائل هستیم، ولی برای کسب پیروزی به مصاف آنها می‌رویم.

در دیگر بازی گروه B لیورپول نیز پس از کسب سه امتیاز در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان، در سوئیس به دیدار بازل خواهد رفت. شاگردان برندان راجرز در این فصل سایه‌ای از تیم آماده فصل قبل خود بودند و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند. آنها اوایل هفته در داربی مرسی ساید برابر اورتون به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لیورپولی‌ها با پیروزی در این دیدار می‌توانند خیالشان را برای صعود از این گروه تا حد زیادی آسوده و خود را آماده بازی رئال مادرید در آنفیلد کنند.

آرسنال ،دیگر تیم انگلیسی لیگ قهرمانان هم امشب در گروه D در حالی برابر گالاتاسرای به میدان می‌رود که لشکری از مصدوم دارد. دیابی، ژورو، آرتتا، رمزی، ویلشر و دبوشی بازیکنان مصدوم آرسنال هستند که در این دیدار غایب خواهند بود.

آرسنال که با برتری برابر بشیکتاش راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شد حالا باید به مصاف گالاتاسرای دیگر تیم ترکیه‌ای این رقابت‌ها برود که چزاره پراندلی را روی نیمکت خود دارد. این تیم در بازی اول خود در ترکیه ضعیف ظاهر شد و برابر اندرلخت به تساوی یک بر یک رسید.

در دیگر دیدار این گروه اندرلخت در بلژیک باید از بوروسیادورتموند پذیرایی کند. دورتموند این فصل در بوندسلیگا ضعیف ظاهر شده و در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. البته شاگردان کلوپ در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان موفق شدند با دو گل آرسنال را شکست دهند و حالا باید در بلژیک مهمان تیم اندرلخت باشند.

در گروه C هم که شاید یکی از آسان‌ترین گروه‌های این فصل لیگ قهرمانان است، زنیت به مصاف موناکو می‌رود و بایرلورکوزن هم در آلمان میزبان بنفیکا است برنامه کامل بازی‌های امشب که به صورت همزمان از ساعت 22 و 15 دقیقه برگزار می‌شود به شرح زیر است:

گروه A: اتلتیکو مادرید اسپانیا ـ یوونتوس ایتالیا، مالموی سوئد ـ المپیاکوی یونان

گروه B: بازل سوئیس ـ لیورپول انگلستان، لودوگورتس رازگراد ـ رئال‌مادرید اسپانیا

گروه C: زنیت سنت پترزبورگ روسیه ـ موناکوی فرانسه، بایرلورکوزن آلمان ـ بنفیکای پرتغال

گروه D: اندرلشت بلژیک ـ دورتموند آلمان، آرسنال انگلیس ـ گالاتاسرای ترکیه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها