نماینده دادستان برای مردی که پس از قتل همسر 16 ساله اش ، خود را به دیوانگی زده بود ، درخواست مجازات کرد.
کد خبر: ۷۲۱۸۷

غروب روز 30 خرداد سال 83 ، ساکنان یکی از محله های خیابان ادیب ، جوان مضطرب و نگرانی را مشاهده کردند که بسرعت منزل مسکونی اش را ترک می کرد و با کنجکاوی متوجه شدند او همسر 16 ساله اش زینب را به قتل رسانده است . در تماس تلفنی ، این جنایت به ماموران کلانتری 116 مولوی گزارش شد و پس از عزیمت آنها به محل ، بازپرس دادسرای جنایی در جریان موضوع قتل زن جوان قرار گرفت . با تحقیق در محل جنایت مشخص شد ، مقتول چندی پیش و از همان ابتدای زندگی با شوهرش ، علی اختلاف داشته و شوهرش پس از ارتکاب قتل متواری شده است.

دستگیری متهم

3 روز پس از وقوع جنایت ، هنگامی که پرونده برای تحقیقات به شعبه 10 پلیس آگاهی ارجاع شد ، برادر متهم در تماس با ماموران عنوان کرد ، برادر او در بیمارستان روزبه بستری است . با عزیمت ماموران به محل و دستگیری متهم ، وی ابتدا موضوع جنایت را انکار و عنوان کرد بیماری شدید روحی دارد. پس از تحویل متهم به پزشکی قانونی و انجام معاینات لازم ، پزشکان این مرکز عنوان کردند وی از سلامت کامل روحی برخوردار است. در پی این اظهارنظر ، بار دیگر تحقیق از متهم آغاز شد و عامل جنایت در بازسازی صحنه جنایت ، راز قتل همسرش را فاش کرد.

نزاع بر سر چای

متهم گفت : غروب وقتی از خواب بیدار شدم از همسرم خواستم برایم چای درست کند. او در مقابل درخواستم مقاومت کرد و گفت : به هیچ عنوان حاضر به درست کردن چای نیست. من نیز عصبانی شدم و او را خفه کردم . متهم افزود: وقتی متوجه شدم مرتکب قتل شده ام ، خانه را ترک و فرار کردم. در پی این اعترافات ، متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. با ارسال پرونده به شعبه دادیاری اظهارنظر ، روز گذشته پرونده اتهامی مرد متهم بررسی شد و نماینده دادستان با درخواست مجازات برای متهم ، پرونده را برای رسیدگی به دادگاه های کیفری استان تهران ارسال کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها