این مرد با خاطرات همسرش زندگی می کند

باوفاترین مرد‌ ؛‌ او را بشناسید

این روزها وقتی در رسانه ها و سایت های مختلف از بی وفایی و جدایی و خیانت همسران بیشتر می خوانیم و می شنویم؛ شنیدن اینکه مردی در همین تهران خودمان وجود دارد که باو فا ترین مرد است و همسرش را فراموش نکرده ، حس خوبی به اعماق وجودمان می ریزد. مردی که بعد از مرگ نیز همسرش را رها نمی کند .
کد خبر: ۷۱۸۲۸۳
باوفاترین مرد‌ ؛‌ او را بشناسید

جام جم سرا:اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت زهرا(سلام الله علیها) می آید، سنگ مزار همسرش را غبار روبی و عطر افشانی می کند و تا عصر در کنار او می ماند.

او 1095 روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش زندگی می کند.
اکبرصباغان که کشاورزی دارد و ساکن شهرری است درباره این کارش می گوید: همسرم سه سال است که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و اگر هم چند روز بیایم و او پاسخی ندهد از او گلایه می کنم و سپس بلافاصله پاسخ می دهد.

باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این پرسش که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می گوید: عاشقی دردسر دارد و من اگر یک روز نیایم انگار چیزی گم کرده ام و برایم خیلی سخت است.
نتیجه ازدواج اکبر صباغان و همسر مرحومش یک فرزند پسر است که حالا بزرگ شده ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده است. اما برای او حتی پسر و نوه هم نتوانسته جای خالی همسرش را پر کند و همچنان خود را وفادار و عاشق زنش می داند.صباغان می گوید: پسرم خیلی خوب و باوفاست و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم.

صباغان در پاسخ به این پرسش که چرا ازدواج نمی کنی تا از تنهایی خلاص شوی می گوید: اتفاقاً خیلی ها به من می گویند و تشویقم می کنند که؛ زندگی همین است و نباید زیاد سخت بگیری و از این حرف ها ولی من نمی توانم حتی بهش فکر کنم و اصلا با ازدواج مجدد کنار نمی آیم . من خیلی به همسرم وابسته بودم .

داستان اکبر صباغان داستان عجیبی است. یک ساک دستی مشکی دارد و همیشه بر شاخه درختی در کنار مزار همسرش آویزان است و می توان از آن فهمید که باز اکبر صباغان یا همان باوفاترین مرد تهرانی اینجاست.(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
افسوس از نداشتن همچین كسی دوروبر خودم
حتی خودم هم بی وفام
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
حجاب چهره جان میشود غبار تنم ، خوشا دمی كه از این چهره ، پرده بر فكنم . چنین قفس ، نه سزای من خوش الحانست ، روم به گلشن رضوان كه مرغ آن چمنم . وفاداری داش اكبر قابل تحسین است اما باید در برابر مشیت الهی سر تسلیم فرود آوریم و داش اكبر هم برای شادی روح آن زنده یاد كه از دنیای فانی به عالم باقی پرواز كردند با خیرات و مبرات و احسان به ضعفا و تنگدستان و محبت به خانواده و بستگان محترمشان كوشا باشند .
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
آففففففففففففففففرین به این مرد بزرگ با وفا
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
خدا همسرشو بیامرزه و به این مرد با وفا صبربده!
فریماه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
ایشالله زنده باشن و الگویی باشه برای دیگران
راضیه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی
حمید كلباسی
Armenia
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
۰
۰
خیلی سالاری داش اكبر . صفا داری باوفا .
دلتنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
۰
۰
ای كاش خبر نگار از ایشان می پرسید كه همسرشان در زمان حیاتشان چه فداكاریهایی برای او انجام داده است
o
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
۰
۰
این چه كاریه خوب؟ این چه وفاداریه؟ همسرت مرد خدا بیامرزدش مگه تو هم مردی كه به زندگیت نمیرسی پیر مرد؟؟؟؟
متعالی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
۰
۰
برای من و خیلی ها تعجب اور نیست خود من یكبار عاشق شدم ازدواج كردم پس از انكه همسرم را ازدست دادم دیگر حتی فكر ازدواج باكسی دیگر را نكردم انهایی كه كارشان به ازدواج دیگر میكشد از دواج اولشان مصلحتی یابه خاطر ظواهرو دیگر مسایل غیر عشق بوده اگر عاشق واقعی بودند محال بود سختی ها را ببینند به قول خانم دكتر بهرامی هر كس فقط یكبارازدواج واقعی میكند ان را از دست ندهید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
ایول داری پیرمرد اما زندگی جریان داره
مهرناز
Denmark
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
اونهایی كه منفی دادن، به چی منفی دادن؟
یا شوخی نابجا می كنند و یا شاید هم به این دلیل ناراحتن كه دچار عذاب وجدانن!!
می دونید چرا؟ چون این مرد هنوز پس از 3 سال كه از مرگ همسرش می گذره ، عاشقشه اما اونها در كنار زن خود، به فكر تجدید فراش هستن!!!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
مردای قدیمی همیشه خوب بوده و هستند، این پسرای امروزین كه تنوع طلب هستند بهترین زن رو هم كه داشته باشن قدرشو نمیدونن!
عروس خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
اگه اینطور وفا دار بوده پس چرا موقعی كه همسرش زنده بود وفادار نبود و الان هست؟ حتما میخواد ركورد گینس بزنه!!!!!!!!!!!!
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
واقعا عشق همینه ... واسه ابراز محبت نیاز به حضور جسمی طرف مقابل نداشته باشی و در ذهن و قلب خودت دوستش داشته باشی وفادارانه
نادیا
-
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
سلام ای كاش مردان امروز مثل مردان قبل بودن البته همه اینطوری نیستن بعضیها من فردی هستم توی زندگی هیچ ازش نخواستم به مدت هیجده سال باهاش زندگی كردم چند بار ازش خیانت دیدم می دونین از خدا می خواستم رسوا شود میشد بازهم زندگی كردم ولی الان دیگه نمی تونم چون تحمل خیانت ندارم. وقتی فكر میكنم داغون میشم چرا به چه جرمی هیچ وقت راضی نمیشم كسی رادر زندگیم وارد كنم از آخرت میترسم خدارا شكر كارمند هستم لطفا راهنماییم كنید
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
بعضی از همسران اونقد منطق ندارن كه ادم میخاد زود بمیره اصلا تو قیامت هم ملاقاتش نكنی اكبر جان زنت اینطوری بود چه كار میكردی؟ واسه شادی روح منم دعا كنید

نیازمندی ها