زوج کمدی سریال «دربندون»سبب شد نگاهی به سابقه بازیگرانی بیندازیم که درکنار هم خوش درخشیدند

یک جفت لبخند

نامزدی شیرین اقای کمدین پس از طلاق تلخ

تا چند ماه دیگر فیلم سینمایی که آقای کمدین روبروی نامزدش بازی کرده، اکران می‌شود. این فیلم اصلا کمدی نیست. تم قصه درباره پنهان‌کاری است و فضای تلخی دارد.
کد خبر: ۷۱۲۴۳۰
نامزدی شیرین اقای کمدین پس از طلاق تلخ

فیلمبرداری یک پروژه سینمایی پرسروصدا از یکی دو هفته پیش آغاز شده است. پروژه ای که بازیگران سرشناس زیادی دارد و احتمالا در زمان اکران هم فروش خوبی را نصیب جیب تهیه‌کننده‌ می‌کند. اما نکته ویژه در لیست بازیگران این فیلم‌سینمایی دو نقشی است که بازی آن را دو بازیگر متفاوت بازی می‌کنند. یکی از آنها بازیگر مرد فیلم‌های کمدی است که دیگر در سال‌های گذشته همه او را به عنوان یک کمدین می‌شناسند و دیگری بازیگر زن فیلم‌های معناگرا که در سال‌های گذشته گزینه اول بازی دخترشهرستانی در فیلم‌های جدی سینمای ایران بوده است. این دو در فیلم سینمایی جدید نقش های روبروی هم را بازی می‌کنند. این خودش اتفاق عجیبی است که قطعا به فروش فیلم در زمان اکران کمک می‌کند، اما پشت پرده بازی این دو بازیگر در این فیلم سینمایی چیست؟

زندگی تلخ می‌شود

آقای بازیگر کمدی تا چند ماه پیش زندگی آرامی داشت. تصاویر او همراه همسرش در مراسم رسمی سینمایی ایران منتشر شد و همه از این دو به عنوان یکی از زوج‌های خوشبخت یاد می‌کردند. آقای بازیگر همراه همسرش که او هم بازیگر سینمای ایران بود، زندگی آرامی داشتند تا اینکه شایعه شد آنها از هم جدا شده‌اند. پس از مدت‌ کوتاهی شایعات تایید شد و همسر اقای کمدین در گفت‌وگویی خصوصی با خبرنگاران تایید کرد که او از همسرش جدا شده است. اما دلیل این جدایی چه بود؟ چه اتفاقی افتاده بود که این زوج خوشبخت راهی جز جدایی پیش رویشان ندیده بودند؟ همه چیز از تئاتری شروع شده بود که آقای بازیگر کمدی در آن بازی کرده بود.

تئاتری که همه چیز را نابود کرد

آقای بازیگر کمدی دو سال پیش در تئاتری جدی بازی کرد. تئاتری دونفره که نقش روبروی او را بازیگر زن فیلم‌های جدی ایران بازی می‌کرد. نمایش تنها این دو بازیگر را داشت و برای همین این دو ماه‌ها با هم تمرین کردند و پس از آن برای دوماه نمایش را هر شب اجرا کردند. شناخت اولیه آقای بازیگر از دختر محبوب فیلم‌های معناگرای سینمای ایران در آن نمایش به وجود آمد. ان دو به قدری در نمایش در قالب نقش رفته بودند که از لحاظ حسی نزدیکی زیادی به هم پیدا کردند. نقاط اشتراک زیادی که این دو روز به روز بین خودشان کشف می‌کردند، به یک اتفاق تکان دهنده منجر شد. آقای بازیگر کمدی ماجرا را برای همسرش توضیح داد. اصلا تعجب نکنید. آقای کمدین به قدری غیرقابل پیش‌بینی است که هیچ کسی از این رفتار او شگفت زده نشد. تنها همسرش شوکه شد که چاره ای نداشت جز درخواست جدایی. طلاق این زوج در کمتر از چند روز اتفاق افتاد و شایعه در سینمای ایران پیچید. آقای کمدین همسرش را طلاق داد. طلاق به صورت توافقی انجام شد و البته آقای کمدین برای دلجویی از همسرش منزل‌شان در نیاوران را به او می‌بخشد.

از برج میلاد تا تالار وحدت

تنها یکی دوماه از آن طلاق بی‌سروصدا گذشته بود که بهمن ماه سال گذشته در جشنواره فجر اتفاقات عجیبی افتاد. در مراسم افتتاحیه جشنوراه فجر سال گذشته آقای بازیگر کمدی تنها با یک صندلی فاصله کنار خانم بازیگر جدی نشسته بود. شایعات از آن روز جدی‌تر شد. چند روز بعد همسر سابق آقای کمدین که برای اکران فیلمش به برج میلاد آمده بود، همه خبرنگاران را شگفت زده کرد. او روحیه خوبی نداشت و در کنفرانس خبری بعد از نمایش فیلم هم حرف زیادی نزد تا همه بفهمند او هنوز در شوک جدایی از همسرش است. چند هفته بعد از جشنواره فیلم فجر، آقای کمدین همراه با خانم بازیگر جدی به مراسمی دیگر دعوت شدند. آنها دیگر نیازی به پنهان کاری ندیدند و این بار در صندلی‌های کنار هم نشستند و آنقدر ادا در آوردند که همه عکاسان حاضر در مراسم تصاویر شاد و شنگول این دو در کنار هم را ثبت کردند. این بار یک خبر جدی در سالن پیچید:‌«این دو با هم نامزد کرده‌اند».

روزهای تلخ بعد از جدایی

تا چند ماه دیگر فیلم سینمایی که آقای کمدین روبروی نامزدش بازی کرده، اکران می‌شود. این فیلم اصلا کمدی نیست. تم قصه درباره پنهان‌کاری است و فضای تلخی دارد. اما این تلخی هیچ ارتباطی به ارتباط این دو ندارد. احتمالا به زودی خبر ازدواج انها منتشر می‌شود. این دومین فیلمی است که این دو از زمستان گذشته روبروی هم بازی کرده‌اند. از آن سو همسر سابق آقای کمدین که اصلا وضع روحی خوبی ندارد، با کمک دوستان سینمایی‌اش در حال بازیابی روحی خودش است. او چندماه پیش در یک اثر هنری کوتاه هم حضور داشت که آن اثر با واکنش منفی مردم همراه شد تا وضعیت روحی او بدتر از گذشته شود. اما دوستان سینمایی او خبر می‌دهند که او در این مدت در یک فیلم‌سینمایی بازی کرده و حالا دیگر همه چیز را فراموش کرده است. (هفته نامه تماشاگران امروز)

newsQrCode
برچسب ها: کمدین طلاق
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
مث اینكه پنهانكاری چیز بدی هم نیست چرا؟ چون شما هم پنهانكارید خوب عزیز من اسمشون رو بگین ومارو اینقدر اذیت نكنید حالا تا فیلم اكران بشه وآیا ما بتونیم ببینیم یا نه چه كاریه كه مردم رو اذیت میكنید خوشتون میاد ؟
پاسخ: این مطلب از سایت تماشاگران امروز نقل شده و آنها با توجه به اهمیت حفظ حرمت اشخاص صلاح ندیده اندكه نام بازیگر را بیاورند.
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
آقای كمدین تو كارگردانی هم متبحرند. خانم قبلیشون هم واقعا خانومن و دوست صمیمی نامزد جدید آقای كمدین.
جقدر سخته ببینی دوست صمیمیت داره جاتو میگیره.
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
۰
۰
واقعا برای اقای كمدین متاسفم كه زندگی اروم وزن مهربونش رو به همین اسونی از دست داد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
۰
۰
خیییییییییییییییلی نامرده موندم چه جوری روش میشه ....رو اجرا كنه؟
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
۰
۰
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی نامرده.
شین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
سلامman پسرخاله ی یونجی هستم.راس میگه میخاست تو اب غرق بشه.در5سالگی. مرسی ازكانال جذاب جام جم جون.بیشششششترخبر بزارییین!

نیازمندی ها