سعید آقاخانی:

کشتار مردم بی‌گناه غزه تراژدی است

سعید آقاخانی گفت: متاسفانه کشتار مردم بی‌گناه غزه این روزها یک تراژدی غم‌انگیز را رقم زده و متاسفانه مجامع غرب نیز هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا از خود نشان نمی‌دهند که این موضوع خیلی تلخ است.
کد خبر: ۶۹۸۳۱۱
کشتار مردم بی‌گناه غزه تراژدی است

«سعید آقاخانی» کارگردان و بازیگر آثار طنز درباره کشتار مردم غزه توسط رژیم اشغال‌گر قدس گفت: متاسفانه در شرایطی هستیم که مسلمانان در بخش‌های بسیاری از دنیا در سختی به سر می‌برند و جنایات بسیاری به خاطر مسلمان بودن آنها بر آنها روا می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه کشتار مردم بی‌گناه غزه این روزها یک تراژدی غم انگیز را رقم زده و متاسفانه مجامع غرب نیز هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا از خود نشان نمی‌دهند که این موضوع خیلی تلخ است.

آقاخانی تصریح کرد: ما انزجار خود را از این اتفاقات اعلام می‌کنیم و امیدوارم هرچه زودتر این جنگ نابرابر و این وضعیت نگران کننده به پایان برسد. امیدوارم که ایران نیز به ارسال کمک‌های خود به غزه شتاب بیشتری بدهد و اگر لازم است مجروحان را برای درمان به ایران انتقال بدهد.

وی گفت: وقتی چنین اتفاقات غیر انسانی روی می‌دهد، به این فکر می‌کنم که انسان‌ها در آن واحد می‌توانند بهترین انسان باشند و در آن واحد می‌توانند از هر حیوانی بدتر باشند. آنچه در غزه می‌گذرد، به قدری فجیع است که حتی حیوانات تیز سر هم نوع خود این بلا را نمی آورد ولی متاسفانه انسان بر سر انسان می‌آورد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها