معاون پارلمانی رییس جمهوری در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

بی پولی، دلیل استیضاح وزیران از سوی نمایندگان مجلس است

وزیر راه تعاملش را با مجلس بیشتر کند

در هفته ای گذشته اخباری مبنی بر مطرح شدن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در راهروهای مجلس شنیده شد، اما چنان که پیداست اعضای کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی که بر کار وزارت راه و شهرسازی نظارت دارد، با بحث استیضاح وزیر راه موافق نیستند.
کد خبر: ۶۹۵۷۸۲
وزیر راه تعاملش را با مجلس بیشتر کند

محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به برخی بحث هایی که درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح شده است، اشاره کرد و افزود: با استیضاح وزیر راه و شهرسازی موافق نیست.

وی با تاکید بر این که عباس آخوندی تازه کارش را در وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده است، گفت: باید برای ادامه کارشان زمان بدهیم. به عقیده من این که بلافاصله دست به جراحی بزنیم درست نیست البته احتمالاً استیضاح کنندگان دلایل خودشان را دارند.

دامادی پاسخ به این سوال که با توجه به بودجه ای که در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داشته، عملکرد وزیر راه و شهرسازی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: ما از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم!. ما انتظار داریم ایشان فعالیتش و تعاملی بیشتر با مجلس داشته باشند. همه موضوعات مسکن مهر و مسکن اجتماعی نیست و حوزه راه نیز از موضوعات مهم است و برخی از معاونت ها و بعضی قسمت ها نیز از ضعف مدیریتی رنج می برد.

نماینده ساری در مجلس افزود: با این وجود من با استیضاح موافق نیستم. اما طرح سوال و تذکر راه هایی است که نمایندگان می توانند از آن استفاده کنند.(پورت پرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها