مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در توضیح علت قطع شدن برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» مجید قناد، اعلام کرد که دوره‌ی کاری این برنامه تمام شده و عمو قناد قرار است با یک مسابقه‌ی جدید به آنتن شبکه دو بازگردد.
کد خبر: ۶۹۰۷۱۲
تعطیلی موقت 2 برنامه «عمو قناد» و «عمو‌های فتیله‌ای»

علی زارعان همچنین اظهار کرد: تعطیلی برنامه عموقناد دلیل خاصی ندارد و مثل هر برنامه دیگری که دوره‌ی کاری‌اش تمام می‌شود، دوره کاری «جمعه به جمعه، خونه به خونه» هم تمام شده است و دیگر قرار نیست برنامه‌ای با این عنوان در شبکه دو به روی آنتن برود.

وی سپس اعلام کرد: عمو قناد قرار است با یک مسابقه جدید برای کودکان و نوجوانان به زودی به آنتن شبکه دو بازگردد. در حال حاضر هم مشغول طراحی این مسابقه است تا به‌ زودی به مرحله تولید برسد اما هنوز نامی برای این مسابقه به‌ طور قطعی انتخاب نشده است.

زارعان همچنین در خصوص ادامه برنامه «عمو پورنگ» و «عموهای فتیله‌ای» پس از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: همان طور که مدتها پیش اعلام شد برنامه «پورنگ» فعلا به روی آنتن نخواهد رفت تا پس از ماه مبارک رمضان با ساختاری جدید به آنتن بازگردد. در حال حاضرهم گروه مشغول طراحی برنامه‌ای جدید از پورنگ هستند. برنامه «عموهای فیتیله‌ای» هم در حال حاضر به شکل تکراری و گلچین از شبکه دو در حال پخش است؛ چرا که دوره تولیدی این برنامه نیز به پایان رسیده است و قرار است گروه عموهای فیتیله‌ای بعد از ماه مبارک رمضان با ساختاری جدید به تلویزیون برگردند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها