سعید مدرس به بزرگترین آرزوی خود رسید

جام جم نوا: سعید مدرس پس از مدت ها حاشیه نشینی بالاخره توانست روی صحنه برای هوادارانش بخواند تا در شب نیمه شعبان به بزرگترین آرزوی خودش برسد.
کد خبر: ۶۸۳۶۷۸
سعید مدرس به بزرگترین آرزوی خود رسید

سعید مدرس، از خوانندگان و آهنگسازان موسیقی پاپ ایران است که 9 سال پس از ارایه‌ نخستین آثارش در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای اینترنت، شامگاه 22 خرداد همزمان با جشن نیمه شعبان، نخستن کنسرت داخل کشورش را در سالن میلاد محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کرد.
مدرس سال 86 نخستین آلبوم خود را به شکل غیررسمی در ایران ارایه کرد، سپس در سال 88 یک آلبوم دیگر را در خارج از کشور عرضه کرد و با بازگشت به کشور در اواخر سال 92 نخستین آلبوم خود را - با نام «ساحل چمخاله» - به‌طور رسمی به بازار موسیقی ایران فرستاد.
او در کنسرت خود در جمع علاقه‌مندانش با بیان این‌که بسیار خوشحال و هیجان‌زده است، گفت: امشب که به بزرگ‌ترین آرزوی خودم رسیدم، آن‌قدر ذوق و هیجان دارم که شعرهایی را که 9-8 سال است می‌خوانم، فراموش می‌کنم و باید از روی نوشته بخوانم.
او سپس با تشکر از مسؤولانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی که او را در تحقق آرزوی‌اش یاری رسانده‌اند، به طرفدارانش گفت: سه‌، چهار سال غیبت کافی است تا یک آرتیست فراموش شود. از شما ممنونم که مرا فراموش نکردید.
سیروان خسروی، شهرام شکوهی، بابک جهان‌بخش و چند خواننده‌ دیگر موسیقی پاپ، از هنرمندانی بودند که سعید مدرس از حضور آنان در نخستین اجرای صحنه‌ای خود در ایران، تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها