جهت برپایی اردویی ده روزه

پرسپولیس شنبه به اردبیل می رود

اخبار باشگاه پرسپولیس

از حضور نماینده حراست در باشگاه تا اولین واکنش کریم باقری

کریم باقری در اولین واکنش به عدم مذاکره با او برای ادامه کار مربیگری در پرسپولیس گفت شاید به او نیازی نداشته باشند.
کد خبر: ۶۸۱۶۱۹
از حضور نماینده حراست در باشگاه تا اولین واکنش کریم باقری

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه پرسپولیس این روزها محل رفت و آمد بازیکنان و مربیان است.پرسپولیس برای کامل کردن ترکیب خود در لیگ برتر فوتبال در حال مذاکره با بازیکنان است اما کریم باقری مربی فصل پیش تیم نیز می گوید هنوز بلاتکلیف است.

حضور نماینده حراست در باشگاه

حضور طلبکاران مختلف در چند روز گذشته و دردسرهایی که برای مسئولان باشگاه پرسپولیس ایجاد شده بود باعث شد تا نماینده‌ای از حراست وزارت ورزش و جوانان از امروز در باشگاه مستقر شود.

این نماینده امروز از سوی رحیمی به تمام پرسنل معرفی شد، همچنین پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره جلسه بهروز سلطانی نماینده پیشکسوتان با رحیمی و سیاسی جواب داد و مقرر شد تیم‌های پایه پرسپولیس از فردا در زمین اسماعیلی برای فصل جدید استارت بزنند.

همچنین قرار شد پس از نامه و گزارش سلطانی دو ماه حقوق عقب‌افتاده پیشکسوتان پرداخت شود.

احمدرضا عابدزاده نیز امروز برای پنجمین بار برای دریافت رضایت‌نامه پسرش و طلبش به باشگاه پرسپولیس رفت.

سید صالحی در تمرینات شرکت می کند

پس از غیبت سیدصالحی در تمرینات روز گذشته قرمزپوشان اعلام شد این بازیکن در لیست مازاد پرسپولیسی‌ها است. از همین رو این بازیکن امروز به دیدار رحیمی به باشگاه پرسپولیس رفت. سیدصالحی در این باره به فارس گفت: من مشکلاتی داشتم که امروز با رحیمی دوباره در جریان گذاشتم. انشاءالله ظرف دو سه روز آینده به تمرینات پرسپولیس خواهم رفت.

وی در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها معتقدند در لیست مازاد هستی و از این تیم جدا شده‌ای، گفت: من قرارداد دارم و بحث جدایی مطرح نیست. انشاءالله دو سه روز آینده با رفع مشکلاتم به تمرین هم می‌روم. زیاد عجله نکنید.

باقری: شاید نیازی به من نباشد

کریم باقری در پاسخ به سؤالی که چه زمانی به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهید شد، گفت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست، شاید اصلاً به من نیاز نداشته باشند.

وی افزود: هر وقت با من تسویه‌حساب کردند در مورد فصل جدید مذاکره خواهم کرد و پای صحبت با باشگاه می‌نشینم. در غیر این صورت نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

باقری ادامه داد: من با هیچکس مشکلی ندارم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما بالاخره باید هر چیزی در چارچوب خود انجام شود. به نظرم این خواسته زیادی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها