هاشم بیک زاده چشم خورد

طی روزها و ماههای گذشته آنقدر راجع به رویارویی هاشم بیک زاده با لیونل مسی در فضای مجازی گفته و نوشته بودند که بعضی ها نیز برای این هماورد شعر سروده بودند .
کد خبر: ۶۷۸۲۹۸
هاشم بیک زاده چشم خورد

حجت اله اکبرآبادی

اما حالا شرایط طوری شده که باید برای حضور هاشم بیک زاده در جام جهانی دعا کنیم ، چرا که آسیب دیدگی کابوس از دست دادن حضور در جام جهانی برزیل را پیش روی مدافع خوب فوتبال کشورمان قرار داده است .
هر چند که پیش از دیدار با مونته نگرو ، حرفی از آسیب دیدگی بیک زاده به میان نیامده بود ، اما او وقتی در مقابل این تیم به میدان رفت آز نوع دوندگی اش می شد حدس زد که دچار آسیب دیدگی است . گرچه او در 15 دقیقه ای که در زمین بود در یک حرکت رو به جلو خوب ظاهر شد و سانتر خوبی را نیز روی دروزاه حریف داشت ، اما در دقیقه 15 و در شرایطی که قصد داشت به عقب برگردد ، دچار گرفتگی شدید عضله پا شد تا با ناراحتی و خشم زیاد زمین مسابقه را ترک کند . شدت خشم هاشم به حدی بود که ضمن غر و لند سر پزشک تیم ملی ، در حین خروج نیز در جلوی چشم کارلوس کرش ، ساق بندش را محکم به زمین زد تا گرچه گفته می شود نتیجه آزمایش ها شرایط نهایی او را مشخص می کند ، اما از هم اینک می توان حدس زد که بیک زاده یکی از 5 بازیکنی خواهد بود که به احتمال زیاد جام جهانی برزیل را به دلیل آسیب دیدگی ناخواسته از دست خواهد داد .


هر چند در پایان مسابقه بدون گل با مونته نگرو همه اعضای تیم ملی با هاشم بیک زاده ابراز همدردی کردند تا آنها نیز از این آسیب دیدگی ناخواسته هم تیمی و دوستشان حسابی ناراحت باشند ، اما به هر صورت باید منتظر بود و دید که این آسیب دیدگی چه فرجامی را پیش روی مدافع خوب فوتبال کشورمان قرار می دهد . هر چند سید جلال حسینی مدافع وسط و مرکزی تیم ملی نیز در پایان نیمه اول جای خود را به علت آسیب دیدگی خفیف به بیت آشور داد ، اما به هر صورت در روزهایی که فشار تمرینات و استرس بودن یا نبودن در جام جهانی برزیل روی دوش بازیکنان سنگینی می کند .
به هر صورت و در شرایطی که تیم ملی جمعه نیز در آخرین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم ملی آنگولا خواهد رفت باید دعا کرد که آسیب دیدگی هیچ بازیکنی از کشورمان را تهدید نکند . هر چند به هر صورت آسیب دیدگی نیز هیچوقت خبر نمی کند و تا به امروز بازیکنان بزرگ زیادی بوده اند که به همین دلیل از حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان باز مانده اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها