ورزشکاری که چندین فقره سابقه کیفری دارد، بار دیگر به اتهام سرقت خودرو دستگیر و در بازرسی از وی ، تعدادی شاه کلید کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۷۷۱۵

ماموران یگان گشت پلیس آگاهی در جنوب تهران با مشاهده یک دستگاه خودروی مسروقه وقتی دستور توقف دادند، راننده همراه سرنشین بسرعت متواری شدند که دقایقی بعد در پی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و با دستگیری هر 2سرنشین مشخص شد، یک سارق سابقه دار به نام بهروز ی که پیش از این در رشته کشتی فعالیت می کرد و دارای سابقه کیفری است ، بار دیگر خودرو سرقت کرده است . در بازرسی بدنی از متهم 8عدد شاه کلید کشف و ضبط شد و متهم اعتراف کرد، پس از محکومیت 3ساله به زندان با ارائه سند در مرخصی به سر می برده و بار دیگر خودرو سرقت کرده است . با تحویل متهم به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی مشخص شد، متهم با ارائه اسناد و مدارک جعلی خود رو را کرایه و سپس آن را سرقت کرده است.

محکومیت 8 ساله

با بررسی سوابق متهم ، معلوم شد وی سال گذشته از سوی قاضی وقت شعبه 1154 دادگاه جنایی به 3 سال زندان محکوم شده بود. در ادامه تحقیقات از متهم ، معلوم شد وی به صورت غیابی در دادسرای کارکنان دولت نیز محاکمه و به 5سال زندان محکوم شده است . بازپرس قیصری گفت : متاسفانه این متهم که باید با تکیه بر منشهای ورزشی الگوی مناسبی برای جوانان باشد، به دفعات به سرقت خودرو و جعل اسناد اقدام کرده است . وی افزود: در مرحله قبل وی با ارائه اسناد و مدارک جعلی چندین دستگاه خودرو را سرقت کرده بود که با شکایت مالباختگان روانه زندان شد؛ اما متاسفانه بار دیگر با دریافت مرخصی ، اقدام به سرقت خودرو کرده است که تحقیق از وی در اداره دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها