مدیر عامل باشگاه استقلال در مناظره با نماینده وزارت ورزش در برنامه 90 اعلام کرد که در آن واحد کمپ باشگاه را به قیمت 200 میلیارد تومان می خرد .
کد خبر: ۶۶۵۶۸۴
فتح الله زاده 200 میلیارد تومان را از کجا می آورد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، علی فتح الله زاده که به همراه امیر رضا خادم در برنامه نود حاضر شده بود، وقتی بحث به اینجا کشیده شد که باشگاه استقلال 45 میلیارد تومان بدهکار است ، گفت : من همین الان حاضرم کمپ باشگاه را به قیمت 200 میلیارد تومان بخرم تا آقایان با این پول بدهی ها را یکجا بدهند .

البته امیر رضا خادم که با کلی مدرک از بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و در عین حال هزینه های میلیاردی آنها در برنامه شب گذشته 90 حاضر شده بود ،جدی و شوخی گفت : اولا این کمپ اصلا سندی ندارد، اگر هست سندش را رو کنند، دوم اینکه حیف الان نصف شب است و بانک ها بسته اند وگرنه 200 میلیارد را می گرفتیم تا دیگر مشکلی نباشد .

اما جدا از مباحث حدی و شوخی باید گفت که آقای فتح الله زاده می خواهد این 200 میلیارد تومان پول را از مجا تامین کند . یقینا کسی که این قدر مطمئن صحبت می کند حتما در حساب های شخصی اش 500 میلیاردی هوابیده که می خواهد در چشم بر هم زدنی 200 میلیارد آن را چک کشیده و کمپ مرحوم حجازی را یکجا بخرد . باز در این رابطه باید گفت که جذابیت فوتبال و مدیر عامل شدن استقلال و پرسپولیس نیز جدا از حیف و میل شدن پولهای بیت المال ، یکی اش نیز همین است که آقایان یک شبه ره صد ساله می روند !

به هر صورت و در شرایطی که به نظر می رسد علی فتح الله زاده با توجه به بدهی های کلان باشگاه بخواهد رفتن را به ماندن ترجیح دهد ، وی در این برنامه گفت : باشگاه را با حق انتخاب مجمع اش به من بدهند. من همین الان 5 عضو هیات مدیره می آورم که هر کدامشان دو میلیارد تومان بدهند تا با 10 میلیارد مشکلات فعلی استقلال حل شود . نمی دانیم کسی حاضر است که به هیات مدیره استقلال برود و هنوز نرفته دو میلیارد تومان از جیب مبارک بدهد یا خیر ؟ به هر حال از همه چیز بگذریم پشت پرده استقلال و پرسپولیس خبرهای زیادی وجود دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
حاجی چیكارتون كرده دارید آتیش میگیرید ؟ حاجی 1 ساله ره صد ساله رفته ؟؟؟ یا دوستان و همفكران شما در دولت قبلی و ... كسی كه 12 سال مدیر بهترین تیم ایران بوده 1 شبه رفته ؟؟؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
آقای كامیار اگر استقلال آنقدر در آمد دارد كه به مدیر عاملش 200 میلیارد می رسد پس دیگه مشكلی نیست . این همه بدهی برای چیست ؟
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
استقلال حاجی رو دوست دارم و می خوام بمونه . بی خودی به عوض تشكر هی ایراد نگیرید .
مجید mk
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
جام جم عزیز حاجی یك بازرگان هست ودارای اعتبار وقتی میدونه ارزش كمپ بیشترازاین حرفاس باتوجه به اعتبارش میتونه به سرعت این پول رو جوركنه. اعتبار پول میاره من و تو چون نداریم فكرمیكنیم نمیشه!!!دوشنبه همه دیدن خادم و عادل درمقابل متانت حاجی حرفی برای گفتن نداشتن عادل انقدر كم اوردكه میخواست با واعظ تماس بگیره تا جبران مافات كنه .حتی حرفاش كودكانه بود مثل بچه هابحث میكرد!!!ضمنا اقای خادم فقط میگفت مرغ یه پا داره ولی حاجی بامتانت وعده های وزارت ورزش رو یاداور شد اسنادش رو نشون داد ولی خادم انگار مدیریت نمیدونست و حرف خودش رو میزد. وقتی بزرگترین منبع مالی یك تیم حق پخش هست چطورتوقع داریم حاجی بدون اصلی ترین منبع مالیش یك تیم پرطرفدار روبچرخونه ودراخر كارنامه حاجی طی سه سال : قهرمانی درلیگ برتر.. قهرمانی در جام حذفی و حضور در چهارتیم باشگاهی برتراسیا ...مردانه انتقادكنید یا علی..
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
حاجی گفت 200 میلیارد می ارزد یعنی یك زمین افتاده تبدیل به احسنت شده سند بگیرد هزار كار میشود كرد .ضمنا مگر خادم رییس ثبت واسناد كه اگر نصف شب نبود این پول را میگرفت اگر دنبال حقیقت هستید ببینید از این فوتبال تلویزیون چقدر در میارد چقدرش را به همین فوتبال میده كنار گود نشستن راحت كی مرده یك سال 18 میلیارد در بیاره اخرش هم همه ازش ایراد بگیرند. ما استقلالیها تا اخرش طرفدار فقط حاجی هستیم یك چیز دیگر حالا كه همه گیر دادند به شفاف سازی توپهای ال اشبورت اول فصل چی شد! ؟!
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
جام جم در برنامه 90 چه چیزی عیان شد لطفا یاد اوری كنید

نیازمندی ها