کد خبر: ۶۵۹۶۰۶
فردا برای آخرین بار در انزلی مربیگری می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تاکید بر اینکه به دنبال کسب برد در آخرین دیدار خانگی فصل است از جدایی خود خبر داد و گفت: این آخرین باری است که در انزلی هدایت تیم ملوان را بر عهده دارم و در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: فردا می‌خواهیم آخرین بازی را به خوبی در انزلی تمام کنیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم ولی به تیمم افتخار می‌کنم. فردا زارع، رافخایی و شیری را نداریم و این کار ما را سخت می‌کند. با این حال به سایر بازیکنان اطمینان کامل داریم و می‌دانیم که با تمام وجود بازی می‌کنند.

وی در خصوص تیم سپاهان نیز اظهار کرد: سپاهان تیم فوق العاده‌ای است که لازم نیست که درباره این تیم صحبت کرد. آنها به خصوص در خط حمله بسیار خطرناک هستند ولی ما آنها را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی آگاهی داریم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی ادامه داد: قبلا هم گفتم که وقتی این جا آمدم هشت یا نه بازیکن ما تازه به این تیم آمده بودند ولی به مرور با تلاش فراوان تیم را ساختیم و شخصیت خوبی پیدا کردیم. بازیکنانم در روزهای سخت واقعا شخصیت خود را نشان دادند.

اسکوچیچ ادامه داد: باید بگویم که در این جو و با این مشکلات وظایف خود را به خوبی انجام دادیم. بازیکنان ما نشان دادند که کاملا باغیرت هستند. من هیچ گاه چنین بازیکنانی نداشتم. یکی از دلایلی که من اینجا لذت می‌برم این است که ملوان هواداران فوق العاده‌ای دارد. آنها به تیم کمک کردند. وقتی در خیابان هستم گرمی مردم را احساس می‌کنم. اینها نقاط قوتی هست که وجود دارد که باعث شده چنین نتایجی شکل بگیرد.

اسکوچیچ با بیان این که از ملوان جدا می‌شود ادامه داد: سخت است که باشگاه بتواند تغییر کند. این آخرین مصاحبه مطبوعاتی من در انزلی است و احتمالا فردا آخرین بازی من در انزلی خواهد بود چون هیچ تغییری را در باشگاه انتظار ندارم ولی همیشه انزلی و مردم این شهر در ذهن من می‌مانند. فکر می‌کنم قطعا با شرایط فعلی آخرین حضورم در انزلی را فردا خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: فقط می‌خواهم کار خودم را به بهترین شکل انجام دهم. همیشه می‌خواهم مربی بهتری باشم و خودم را اثبات کنم. باید این را درک کنید. لازم نیست که بگویم که چه چیزی‌هایی مرا اذیت کرده است. آنها که به من نزدیک‌تر هستند می‌دانند هیچ گاه دروغ نمی‌گویم. تیم ملوان همیشه در قلب من می‌ماند. وقتی می‌گویم جاه طلب هستم شاید این کلمه مشکل ساز باشد ولی باید بدانید که من به دنبال پیشرفت هستم.

سرمربی ملوان یادآور شد: درباره قراردادم آنقدر در این ماه‌ها صحبت کردم که دیگر کسل شده‌ام. بازیکنان شایسته توجه بیشتری نسبت به من هستند. وقتی می‌خواهم بروم دوست دارم بگویند که من هم مربی خوبی بوده‌ام و هم آدم خوبی. من صادقانه کار خودم را انجام می‌دهم. من اینجا محبوب هستم ولی دنبال محبوبیت نبوده‌ام بلکه به دنبال کار خوب بوده‌ام.

اسکوچیچ درباره پیشنهادات جدید خود گفت: همیشه پیشنهادات وجود دارد. فعلا کاری به آنها ندارم و فقط به کارم توجه دارم و وقتی کارم تمام شد به آنها می‌پردازم. وقتی کار را خوب انجام دهیم پیشنهادات می‌آید. من به دنبال پیشرفت هستم و پول همیشه با پیشرفت می‌آید. من از کار خودم و نتایجی که کسب کرده‌ام راضی هستم. بازگشت به انزلی هم ممکن است که روزی رخ بدهد.

سرمربی تیم ملوان گفت: برایم فرقی نمی‌کند که کدام تیم قهرمان شود. من به بازی تیم خودم فکر می‌کنم و به دنبال این هستم که به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم. برای ساختن یک تیم خوب باید سال‌های سال زحمت کشید و باید به فکر تجهیزات خوب و زمین بهتر بود تا این تیم به شرایط بهتر برسد. متاسفانه کسی در اینجا به آینده فکر نمی‌کند و همه از گذشته صحبت می‌کنند.

در پایان این نشست خبری خبرنگاران حاضر برای اسکوچیچ دست زدند و از وی خواستند در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد./مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها